Autor |
Wiadomość |
Łukasz
Podawacz kluczy
Dołączył: 13 Sty 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
scenic 1.9 dci turbina |
|
witam mam problem ze scenikiem 2000r 1.9dci na początku ciężko odpalał i był mułowaty więc wymieniłem filtr paliwa i jest trochę lepiej ale jak przegazuje silnik to jest moment 3000 tyś obr i dalej nie pójdzie mimo iż pedał jest w samym dole dopiero po jakiś 30 sekundach wbija się na 45oo tyś obr i dalej nie pójdzie co to może być turbina, egr, katalizator,
na desce nic się nie świeci i silnik nie kopci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:01, 11 Lip 2012 |
|
|
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Jedź do diagnosty dopiero jak sprawdzi kompa pod względem błędów napisz .
WCZEŚNIEJ nim pojedziesz nie pisz nic .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:10, 11 Lip 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Przy silniku są czujniki i sterowniki i żeby silnik dobrze chodził muszą czujniki zebrać dane wysłać do sterownika silnika a sterownik przetwarza te dane i wysyła do sterowników.A więc jeżeli turbina pompuje powietrze to za tym idzie też dawka paliwa,dlatego tak ważne są czujniki i sterowniki.Trzeba pojechać żeby sprawdzić błędy tylko nie skasować i po kłopocie tylko trzeba to zrobić bo błąd nie powstał z niczego i wejść w parametry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 7:22, 12 Lip 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
W tych autach błąd się sam kasuje .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 12:35, 12 Lip 2012 |
|
|
radek27
Młotkowy
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Mialem wymieniana turbine i jesli kolega chce to zrobic o ile bedzie taka potrzeba ,po swoim przypadku wiem ze trzeba pamietac o srubach na metalowym garbowanym wezu bo lubi sie odkrecac ,moj przypadek.a wogole to jesli chodzi o elektryke to w renault to jest czarna magia gdy niedzialaly mi swiatla przeciwmglowe po wymianie zarowek bezpiecznikow okazalo sie ze kabel pod kolumna kierownicza byl obluzowany.Ja bym proponowal komputer i zaczac od przeczyszczenia wtryskow ,w ten sposob zaden pan JOZEK nienaciagnie na np: kosztowna wymiane czegokolwiek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:49, 23 Lip 2012 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|