Autor |
Wiadomość |
Gość
|
seicento 900 - jakbym ciagnal przyczepke |
|
Witam,
Mam seicento 900, 1999 i taki dziwny problem:
Co jakiś czas (ostatnio w zasadzie cały czas) strasznie mi muli, w ten sposób że mogę jechać maksymalnie 80 km/h na 4 biegu i silnik po prostu wyje.
Sprzęgło się nie ślizga, hamulce nie trą (podniosłem na lewarku i mogę ręką przekręcić koło), silnik na wolnych obrotach pracuje OK.
Strasznie dużo pali, około 10-11 , wcześniej 7,5-8.
A teraz najlepsze, ostatnio zjechałem z dość wysokiego krawężnika i nagle się odmulił, zaczął jechać jak kiedyś - po prostu śmigał.
Przejechałem tak 5 km bez problemu, po czym wjechałem na drogę z kamieni na której samochód się porządnie wytrząsł i znowu się zamulił.
Co to może być? jakieś sugestie?
aha, sonda lambda już wymieniana.
|
|
Pią 12:16, 06 Lis 2009 |
|
|
|
|
Gość
|
|
|
Mógł się zatkać katalizator albo tłumik (bardziej prawdopodobne), może być przytkany filtr paliwa, w baku możesz też mieć jakiś szlam na dnie i przytyka smok pompy. Czy na luzie silnik dobrze wchodzi na obroty?
|
|
Pią 15:28, 06 Lis 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
dzieki za odpowiedz.
Tylni tlumik byl wymieniany jakos wiosna.
Sprobuje najpierw wymienic filtr, kupie cos do odsyfienia ukladu paliwowego.
A na koncu wezme sie za katalozator.
Na wolnych dobrze wchodzi na obroty.
A czy jezeli bylby zapchany filtr lub katalizator to nie bylo by czasami tak, ze caly czas bylby zamulony?
|
|
Sob 19:43, 07 Lis 2009 |
|
|
borys2121
Młotkowy
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 1/3
Płeć:
|
|
|
|
siema wstaw vr6 ten da rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 20:48, 07 Lis 2009 |
|
|
talibanek
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: śląskie Płeć:
|
|
|
|
wywal katalizator i będzie ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 23:33, 07 Lis 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|