Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Skoda Felicia1,3mp Glxi zapala, chodzi 2,3s i gaśnie.Pomocy!

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Skoda Felicia1,3mp Glxi zapala, chodzi 2,3s i gaśnie.Pomocy!
Autor Wiadomość
Gość







Post Skoda Felicia1,3mp Glxi zapala, chodzi 2,3s i gaśnie.Pomocy!
Witam!!
Problem pojawił się jakiś czas temu kiedy to chcąc zapalić rano samochód okazało się że po przekręceniu stacyjki samochód zapalił ale nie za bardzo chciał wejść na obroty i po chwili lekki strzał w tłumik i zgasł. Kolejne próby uruchomienia wyglądają do dziś tak że samochód zapala nie wejdzie na obroty traw to 2-3s i gaśnie (wygląda to tak jakby dostał jakąś dawkę paliwa która zaraz się kończy). Moje działanie do wiodło i doprowadziło do tego że: Pompa sprawna, filtr paliwa prawie nowy, świece nowe, wtryski czyste, akumulator full, mostkowanie pinu 17 32 o ile dobrze pamiętam w przekaźniku pompy paliwa też nic nie dało, dodam że wlewając bezpośrednio paliwo do przepustnicy auto na nim chodzi. Proszę o pomoc ponieważ pomysły wyczerpane. Dodam jeszcze że samochód delikatnie czasami przerywał podczas przyśpieszania. samochód nie ma imobilajzera!!!
Pią 2:27, 15 Sty 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź czy pompa paliwowa ci się załącza po przekręceniu stacyjki i załącza się jeszcze w chwili gdy kręcisz rozrusznikiem.Może zawór ciśnieniowy paliwa nie trzymać.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 10:18, 15 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Pompa załącza się po przekręceniu a później już nie. Gdzie znajduje się zawór??
Pią 14:54, 15 Sty 2010
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Ja bym obstawiał za małe ciśnienie paliwa raz tak miałem po wymianie pompy wszystko wróciło do normy.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:02, 17 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
niech auto pracuje na starterze i sprawdź czy jest sterowanie na wtryski.
Nie 18:42, 17 Sty 2010
Gość







Post
Sterowanie na wtryski jest pompa działa prawidłowo. Nowy problem nie ma iskry!!Sad choć temat już jest od pewnego czasu nadal nie został rozwiązany.
Pią 15:10, 26 Lut 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może immobilizer ci odcina zapłon bo to są takie objawy zapala i gaśnie,chyba że nie masz?ale piszesz że nie ma teraz iskry,moduł zapłonu.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:13, 27 Lut 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin