Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Sprzeglo mitsubishi galant 97/ 2.0 16v |
|
Witam mam pytanie co moze byc powodem urwanie tarczy sprzeglowej na nitach po przejechaniu 4tys. km...pierwszym razem bylo przejachane ok. 1.5tys km i ciagle jest ta sama sytuacja(listki tarczy nie sa nawet ruszone),auto bylo naprawiane w jednym i tym samym warsztacie ktorego kierownik twierdzi ze jest to spowodowane złą jazdą...auto nie bralo udzielu w zadnych wyscigach,paleniu gumy itp...bylo normalnie urzytkowane ponad to auto kupilem z orginalnym sprzeglem ktore po sciagnieciu widac ze jest wiekowe na ktorym przejechalem sam ok. 15tys. km jedyne co bylo padniete to lozysko ale podczas naprawy wymieniony zostal wymieniony caly komplet...prosze o jakies sugestie porady...dzieki wielkie
|
|
Pon 17:23, 14 Wrz 2009 |
|
 |
|
 |
Budziniak
FACHMAN

Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa-Wola Płeć:
|
|
|
|
Jakiej firmy te sprzęgło które zakładaliście? Z tego co zrozumiałem to drugi raz to się stało... Jakość części schodzi na psy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:41, 14 Wrz 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
nie pamietam firmy...no i stalo sie to po pierwszej i teraz drugiej wymianie
|
|
Pon 17:52, 14 Wrz 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
orginalne sprzeglo bylo luk-a a zalorzyli mi NKK i w drugim przypadku byla wymieniana sama tarcza..
|
|
Pon 18:55, 14 Wrz 2009 |
|
 |
Gość
|
|
|
załóż LUK nie ma to jak orginał a w razie W zawsze możesz zareklamowac sprzęgło z doświadczenia wiem ze ludzie biorą części złej jakości albo kupują orginał a jedyne co w nim orginalne to opakowanie??
|
|
Pon 19:49, 14 Wrz 2009 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
Re: Sprzeglo mitsubishi galant 97/ 2.0 16v |
|
 |  | Witam mam pytanie co moze byc powodem urwanie tarczy sprzeglowej na nitach po przejechaniu 4tys. km...pierwszym razem bylo przejachane ok. 1.5tys km i ciagle jest ta sama sytuacja(listki tarczy nie sa nawet ruszone),auto bylo naprawiane w jednym i tym samym warsztacie ktorego kierownik twierdzi ze jest to spowodowane złą jazdą...auto nie bralo udzielu w zadnych wyscigach,paleniu gumy itp...bylo normalnie urzytkowane ponad to auto kupilem z orginalnym sprzeglem ktore po sciagnieciu widac ze jest wiekowe na ktorym przejechalem sam ok. 15tys. km jedyne co bylo padniete to lozysko ale podczas naprawy wymieniony zostal wymieniony caly komplet...prosze o jakies sugestie porady...dzieki wielkie |
Zobacz czy koło zamachowe jest idealnie proste. Po 2 czy docisk jest prosty. Po trzecie czy nie ma zadnych luznych rzeczy które moga wpasc miedzy tarcze a docisk.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:20, 15 Wrz 2009 |
|
 |
Budziniak
FACHMAN

Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Warszawa-Wola Płeć:
|
|
|
|
Z tego co wiem to jak sprzęgło daje dupy to wymienia się komplet bo potem włąśnie taki kwasy wychodzą
Ludzie kupuja kilka marnych podrubek które szybko sie psuja.
Ja polecam LUK-a albo SACHS-a obydwie marki są solidne i zakładając masz gwarancię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:50, 15 Wrz 2009 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|