Autor |
Wiadomość |
MaciejK1973
Młotkowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kRAKÓW Płeć:
|
|
T4 1,9 D |
|
Witam koledzy. Po wymianie silnika i odpaleniu dostał samozapłonu. Okazało się że ciśnienie oleju wali mi przez odme na kolektory i dostaje samozapłonu. Nie mam pojęcia co to się dzieje. Proszę o jakieś porady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:33, 21 Sty 2010 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź stan oleju może dwa stany oleju, posprawdzaj odmę czy nie zamarznięte i wyczyść dobrze pokrywę zaworów.A może i silnik ma duże przedmuchy i goni olej w kolektor ssący poprzez odmę.Odłącz odmę od kolektora.Bo turbiny to nie masz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:14, 21 Sty 2010 |
|
|
MaciejK1973
Młotkowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kRAKÓW Płeć:
|
|
|
|
Na wolnych obrotach jest ok ale jak dam mu trochę gazu to ma z odmy tej co idzie od bloku do pokrywy zaworów zajebiste ciśnienie. Nigdy czegoś takiego nie widziałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:44, 21 Sty 2010 |
|
|
leszek280
Mechanior
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
odkreć korek oleju i zagladnij do srodka jeśli widać wałek rozrządu to znaczy ze niemasz plastikowej osłoniy ktura temu zapobiega żeby ci niechlapał oleju do odmy
-- jeśli plastik jest to zostają tylko pierścienie jeśli ma zaduzy przedmuch
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:23, 21 Sty 2010 |
|
|
MaciejK1973
Młotkowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kRAKÓW Płeć:
|
|
|
|
ale on wali olejem z bloku od dołu a nie z pokrywy zaworów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:42, 22 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | ale on wali olejem z bloku od dołu a nie z pokrywy zaworów |
Ale to masz razem połączone.
EDIT- błędne cytowanie- MOD- Kełysz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:17, 22 Sty 2010 |
|
|
MaciejK1973
Młotkowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kRAKÓW Płeć:
|
|
|
|
tak wąż idzie od bloku do korka na pokrywie zaworów i z tego korka idzie do kolektorów i dołem wchodzie na pokrywe zaworów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:00, 22 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To jest po prostu odpowietrzenie skrzyni korbowej w benzynowcach lubi zamarzać i wypycha simeringi.A u ciebie sprawdź drożność w pokrywie zaworów czy nie masz zatkanych kanałów.Ściąg tego grzybka i dmuchnij.
Zdjęcie pokrywy z grzybkiem do odpowietrzania;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:12, 22 Sty 2010 |
|
|
MaciejK1973
Młotkowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kRAKÓW Płeć:
|
|
|
|
Nic z tego!! Szlak mnie już trafia. A może to być za duży stan oleju? I czy miska oleju od golfa różni się coś od miski od T4?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 14:11, 23 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To masz drugi silnik to zobacz i sprawdź długość miarek oleju.Możesz spuścić olej i zalej tylko około 4 litry i zobaczysz wtedy jaki jest stan oleju.Ale ci pisałem sprawdź stan oleju.I końcówki te plastikowe w które wkładasz miarkę były krótkie i długie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 17:41, 23 Sty 2010 |
|
|
MaciejK1973
Młotkowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kRAKÓW Płeć:
|
|
|
|
Ok z olejem się uporałem (miarka do dupy ) a tera nowy problem. odpaliłem i ładnie chodzi na wolnych a jak dodam gazu to gaśnie. Kręciłem na fasolkach w prawo i lewo i nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 7:37, 26 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Późny zapłon i szaro biały dym?.Musisz ustawić początek wtrysku.Piszesz o fasolkach to znaczy że ustawienie masz na kole rozrządu? jeśli tak to przestaw pasek na kole pompy o jednego zęba do przodu i zobaczysz.A jeśli ustawiasz kręcąc pompą to o jednego zęba do tyłu.Bo na tych twoich fasolkach już nie ma regulacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:11, 26 Sty 2010 |
|
|
|