Autor |
Wiadomość |
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Vectra B 98r 1.6 |
|
Witam,
kolega przyjechał do mnie swoją vectrą jak w temacie, z problemem nierówno pracującym silnikiem.
Przewody WN wymienione na BOSCH, świece wymieniał z 3 miesiące temu. Podpiełem kompa, wykazał kilka błędów nieaktywnych i jeden aktywny: P1405 który dotyczy EGR, zaglądam pod maskę a tam zawór zaślepiony, pytałem go kiedy to było zaślepione to powiedział że z rok temu.
Dziwna sprawa w sumie jak dla mnie, nie wiem jak ugryźć temat, proszę o podpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:08, 29 Maj 2010 |
|
|
|
|
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska Płeć:
|
|
|
|
Ja bym spróbował doprowadzić zawór do sprawności aby ten błąd się nie pokazywał. a dopiero później zastanawiał się nad czymś innym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:41, 29 Maj 2010 |
|
|
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: małopolska Płeć:
|
|
|
|
Można by sprawdzić czujnik temperatury cieczy i powietrza dolotowego. Silnik krokowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 13:45, 29 Maj 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
przeczysc przepustnice i silniczek krokowy. egr nie ma z tym nic wspolnego jesli jest zaslepiony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:34, 29 Maj 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Wyczyściłem przepustnicę i silniczek, składam wszystko do kupy, odpalam auto, nic się nie wyświetla ale po chwili silnik kuleje nadal i wyświetla się alert silnika. Podpinam kompa, zaczynam się bawić jakimiś tam parametrami i tym podobnymi sprawami, patrzę że jest w modułach wykonawczych zawór EGR, wchodzę, tam pozycja zaworu wyrażona w %, patrzę jest funkcja regulacji (+-) wciskam plus, podwyższam do 90% silnik pracuje jak stara sieczkarka, zmniejszam na 0% i silnik pracuje równiuśko... Najgorsze jest to że nie byłem jeszcze na szkoleniu i nie bardzo wiem co mu poprzestawiałem w tym EGR... ważne że działa nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:40, 01 Cze 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Czym to robiłeś tego Opla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:06, 01 Cze 2010 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
ACTIA multi-diag tak się nazywa. 23ego jadę na szkolenie do wawy, może mi rozjaśnią trochę w głowie bo ten sprzęt ma tyle funkcji że poezja... w nieumiejętnych rękach można sobie namieszać że ho ho
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:17, 02 Cze 2010 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|