Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Vento 1.9 TD 55kw

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Vento 1.9 TD 55kw
Autor Wiadomość
skola22
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

Post Vento 1.9 TD 55kw
Słuchajcie potrzebuje pomocy w sprawie auta powyzej , od czasu gdy pompa paliwa zaczeła cieknac przez odpowietrznik auto na zimnym bardzo cięzko odpalało krecił rozrusznikiem normalnie ale jakby był zapowietrzony jakby paliwa niemiał .... wymieniłem filtr paliwa , 4swiece zarowe , pompa została zregenerowana a auto nadal strasznie ciezko odpala , bezpieczni od swiec jest troche zasniedziały ale cały.... powiedzcie mi gdzie mam szukac ? bo ja juz wymiękam . Aha kont wtrysku został ustawiony prawidłowo..... i jeszcze jedno czy nieszczelny kolektor wydechowy moze miec cos wspulnego z tym złym odpalaniem? SZCZEŻE DZIĘKUJE ZA POMOC ...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:31, 01 Gru 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
55kW czyli 75KM to raczej zwykły diesel bez turbo. Trzeba to poogladac, zapowietrzac moze sie w wielu miejscach, na laczeniach wezyków, pompie.... na poczatek ja bym wział wezyk, butelke z ropą i podawał paliwo bezposrednio do pompy wtedy wykluczysz ze zapowietrza sie przed pompa... a potem dalej......


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:55, 01 Gru 2011 Zobacz profil autora
skola22
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

Post
1.9 td 55kw z turbo jest....a czemu sie niezapowietrza jak sinik jest ciepły? sprubuje tego co mi doradziłes..


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:06, 01 Gru 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
przepraszam moj bład bez turbo było 64 KM:) a moze poprostu paliwo sie cofa....moze załozenie zaworka zwrotnego pomoze...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:15, 01 Gru 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jest coraz zimniej i prawda o silniku wychodzi,sprawdź ciśnienie w cylindrach ma być 30 bar min 26 bar.Początek wtrysku ma być 0.80mm możesz mu dać 0.97mm bo pompa nie pierwszej młodości i silnik.I to ci pójdzie na plus.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:16, 01 Gru 2011 Zobacz profil autora
skola22
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo
Płeć: Mężczyzna

Post
pompa jest po regeneracji a co do silnika to ma przejechane zaledwie okoł 150tys. na diesla to chyba nie duzo auto w rodzinie juz ponad 6 lat nie było katowane i paliło w miare dobrze latem jak i zimą (z małymi oporami wiadomo mruz itp.)... Zrobiłem tak jak kolega powyrzej doradził (zdjełem przewody z filtra wsadziłem je w bańke 5L troche pojezdziłem i zostawiłem do rana).A rano nic dalej to samo... Dzis kupiłem zaworek zwrotny załozyłem na przewud i teraz poczekam do jutra zobacze czy to zda egzamin. Pytanko czy mój problm moze byc związany z elektryką? gdzie mam szukac ? moze macie jakis schemat cos co moze mi pomuc.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:50, 02 Gru 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Możesz sobie jeszcze wymienić przelewy na wtryskiwaczach po przez nie czasem lubi paliwo schodzić.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:55, 02 Gru 2011 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
1. Jeszcze raz sprawdź świece - w Golfie żony padły 3 i to tydzień po przeglądzie zimowym i były sprawne ( wyjmowałem je do sprawdzenia ).
2. Bezpiecznik i przekaźnik świec.
3. Elektrozawór na pompie.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:45, 03 Gru 2011 Zobacz profil autora
yachu
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Na pewno elektryka nie ma tu nic wspólnego. Jeżeli rozrząd jest ok , świece grzeją (sprawdz czy dochodzi prąd na świece) próba z bańką nic nie dała to masz źle ustawiony zapłon przestaw go tak 2mm w jedną stronę i zobaczysz czy jest lepiej czy gorzej jak gorzej to w drugą . Do ustawienia rozrządu zdejmowałeś pokrywę zaworów jak nie to sprawdż czy wałek jest ok.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 7:30, 03 Gru 2011 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego jaką masz pompe? Pewnie ci uszczelniali pompe nie regenerowali. Każdy zaczął od paliwa a ja zapytam z innej beczki;) Jak rozrusznik kręci? Napewno wszystki świece równo grzeją? Baretia dobrze trzyma? jak wszystko jest ok to sprawdz ciśnienie na cylindrach. Na jaki kolor kopci po odpaleniu?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:58, 03 Gru 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin