Autor |
Wiadomość |
skola22
Młotkowy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo Płeć:
|
|
Vento 1.9 TD 55kw |
|
Słuchajcie potrzebuje pomocy w sprawie auta powyzej , od czasu gdy pompa paliwa zaczeła cieknac przez odpowietrznik auto na zimnym bardzo cięzko odpalało krecił rozrusznikiem normalnie ale jakby był zapowietrzony jakby paliwa niemiał .... wymieniłem filtr paliwa , 4swiece zarowe , pompa została zregenerowana a auto nadal strasznie ciezko odpala , bezpieczni od swiec jest troche zasniedziały ale cały.... powiedzcie mi gdzie mam szukac ? bo ja juz wymiękam . Aha kont wtrysku został ustawiony prawidłowo..... i jeszcze jedno czy nieszczelny kolektor wydechowy moze miec cos wspulnego z tym złym odpalaniem? SZCZEŻE DZIĘKUJE ZA POMOC ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:31, 01 Gru 2011 |
|
|
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
55kW czyli 75KM to raczej zwykły diesel bez turbo. Trzeba to poogladac, zapowietrzac moze sie w wielu miejscach, na laczeniach wezyków, pompie.... na poczatek ja bym wział wezyk, butelke z ropą i podawał paliwo bezposrednio do pompy wtedy wykluczysz ze zapowietrza sie przed pompa... a potem dalej......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:55, 01 Gru 2011 |
|
|
skola22
Młotkowy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo Płeć:
|
|
|
|
1.9 td 55kw z turbo jest....a czemu sie niezapowietrza jak sinik jest ciepły? sprubuje tego co mi doradziłes..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:06, 01 Gru 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
przepraszam moj bład bez turbo było 64 KM:) a moze poprostu paliwo sie cofa....moze załozenie zaworka zwrotnego pomoze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 18:15, 01 Gru 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jest coraz zimniej i prawda o silniku wychodzi,sprawdź ciśnienie w cylindrach ma być 30 bar min 26 bar.Początek wtrysku ma być 0.80mm możesz mu dać 0.97mm bo pompa nie pierwszej młodości i silnik.I to ci pójdzie na plus.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:16, 01 Gru 2011 |
|
|
skola22
Młotkowy
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wejherowo Płeć:
|
|
|
|
pompa jest po regeneracji a co do silnika to ma przejechane zaledwie okoł 150tys. na diesla to chyba nie duzo auto w rodzinie juz ponad 6 lat nie było katowane i paliło w miare dobrze latem jak i zimą (z małymi oporami wiadomo mruz itp.)... Zrobiłem tak jak kolega powyrzej doradził (zdjełem przewody z filtra wsadziłem je w bańke 5L troche pojezdziłem i zostawiłem do rana).A rano nic dalej to samo... Dzis kupiłem zaworek zwrotny załozyłem na przewud i teraz poczekam do jutra zobacze czy to zda egzamin. Pytanko czy mój problm moze byc związany z elektryką? gdzie mam szukac ? moze macie jakis schemat cos co moze mi pomuc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:50, 02 Gru 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Możesz sobie jeszcze wymienić przelewy na wtryskiwaczach po przez nie czasem lubi paliwo schodzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:55, 02 Gru 2011 |
|
|
ATF
Starszy młotkowy
Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rolewice Płeć:
|
|
|
|
1. Jeszcze raz sprawdź świece - w Golfie żony padły 3 i to tydzień po przeglądzie zimowym i były sprawne ( wyjmowałem je do sprawdzenia ).
2. Bezpiecznik i przekaźnik świec.
3. Elektrozawór na pompie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:45, 03 Gru 2011 |
|
|
yachu
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Na pewno elektryka nie ma tu nic wspólnego. Jeżeli rozrząd jest ok , świece grzeją (sprawdz czy dochodzi prąd na świece) próba z bańką nic nie dała to masz źle ustawiony zapłon przestaw go tak 2mm w jedną stronę i zobaczysz czy jest lepiej czy gorzej jak gorzej to w drugą . Do ustawienia rozrządu zdejmowałeś pokrywę zaworów jak nie to sprawdż czy wałek jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 7:30, 03 Gru 2011 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Kolego jaką masz pompe? Pewnie ci uszczelniali pompe nie regenerowali. Każdy zaczął od paliwa a ja zapytam z innej beczki;) Jak rozrusznik kręci? Napewno wszystki świece równo grzeją? Baretia dobrze trzyma? jak wszystko jest ok to sprawdz ciśnienie na cylindrach. Na jaki kolor kopci po odpaleniu?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:58, 03 Gru 2011 |
|
|
|