Autor |
Wiadomość |
Gość
|
[VITO] Silnik bierze olej, kopci i w wodzie jest olej |
|
Posiadam Mercedesa Vito 108D z 1998r. Mam z nim problem gdyż strasznie mocno kopci, bierze olej i w układzie chłodniczym znajduje się olej. W czym tkwi problem, czego jest to przyczyna? Bardzo proszę o szybką odpowiedz.
Bardzo dziękuje za wszelkie rady.
|
|
Sob 21:14, 09 Maj 2009 |
|
|
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Witaj.
Kolego mam dla Ciebie nie miłą niespodzianke.Uszczelka pod głowicą do wymiany.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:27, 09 Maj 2009 |
|
|
Gridlock
Mechanior
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
|
|
|
Raczej nie uszczelka tylko głowica poszła. Częsta przypadłość tego modelu. Zawieźć musisz głowicę do sprawdzenia i zobaczysz że jest szczelona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:46, 09 Maj 2009 |
|
|
sharkys
Mechanior
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
|
|
|
|
uszczelka pod glowica, badz sama glowica ewentualnie chlodniczka oleju do sprawdzenia ale ja obstawam uszczelke pod glowica, czesto sie zdarza w tych silnkach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 21:52, 09 Maj 2009 |
|
|
agata75
Gość
|
|
|
Masz tam silnik 2.3 jak tak to bank głowica.
|
|
Wto 9:06, 12 Maj 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Zdjąłem głowicę i faktycznie uszczelka była w jednym miejscu wypalona ale gdy poruszam tłoki ruszają się. Nie wiem czy tak powinno być. Czy tłoki powinny się poruszać??
|
|
Czw 14:48, 14 Maj 2009 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Witaj.
Dziwne.Tłoki powinny miec dane luzy,napewno nie powinny sie ruszać.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:53, 14 Maj 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Sprawdzałem tylko tłok 1 i 4 ponieważ są w górze. Poruszają się i nie wiem czy to nie są przypadkiem pierścienie.
|
|
Czw 15:29, 14 Maj 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Pierscienie nie maja nic do czynienia z woda... A na oko nigdy nie stwierdzisz czy pierscionki sa dobre czy tez nie... Ja stawiam na głowice, jak juz sciagłes to jedz z nia na sprawdzenie szczelnosci. Jezeli ona jest w porzadku to zostaje sama uszczelka (badz blok ale to raczej rzadkosc).
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 16:48, 14 Maj 2009 |
|
|
Gridlock
Mechanior
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra Płeć:
|
|
|
|
Tak jak pisałem wcześniej sprawdź głowicę bo one pękają w Vito. Tłoki mają mieć luz, przecież to pierścienie prowadzą tłok, anie odwrotnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:09, 14 Maj 2009 |
|
|
sharkys
Mechanior
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
|
|
|
|
| | Tak jak pisałem wcześniej sprawdź głowicę bo one pękają w Vito. Tłoki mają mieć luz, przecież to pierścienie prowadzą tłok, anie odwrotnie. |
jak wyzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:49, 14 Maj 2009 |
|
|
pysiek23
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
moj kolega mial podobny problem w Vito i byla to szczelona glowica tak jak wyzej koledzy pisali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:00, 14 Maj 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Głowica okazała się szczelna, Wymieniłem tylko uszczelki, złożyłem i nic nie kopci, nie bierze oleju. Jednym słowem DZIAŁA
|
|
Śro 16:52, 27 Maj 2009 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Zamykam,Napisz na PW jak bedzie jakis problem to odblokuje:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:04, 27 Maj 2009 |
|
|
|