Autor |
Wiadomość |
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
VW bora |
|
Pany!
Dziś pojechałem na wezwanie do bory 1.9 66kw AGR ALH (wg kompa diagnostycznego)
Auto podobno nie chciało zapalić, pojechałem, sprawdziłem czy jest pasek rozrządu, czy rozrusznik w ogóle kręci, zadałem plaka i odpalił.
Problem z tym wozem jest taki:
- nie odpala normalnie, trzeba długo kręcić rozrusznikiem
- podczas kręcenia mruga świeca żarowa
- auto na wolnych kulawo pracuje
- podobno jest straszny muł, vmax wynosi 130 km i trzeba długo deptać
Błędów było sporo, wyskoczył masowy przepływomierz powietrza itp po skasowaniu błędów auto nadal kijowo działa, jeden błąd wyskakuje za każdym razem:
17672 P1264
Zawór pompy/dysze cylindra 2 N241 przekroczona górna granica regulacji.
Był taki sam błąd odnośnie cylindra 1 ale się skasował i się nie pojawia.
Sprawdziłem stan wałków bo auto jeździ od roku na 10w40 ale wałek wygląda idealnie. Klient zlecił mi zrobienie obsługi jutro ale raczej wątpię żeby pomogła wymiana filtra paliwa i powietrza, o oleju nie wspomnę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:26, 24 Wrz 2012 |
|
|
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Wychodzi że wtrysk do wymiany .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:46, 24 Wrz 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ten drugi? A jak się go odpali to przez jakiś czas chodzi dobrze po czym kuleje właśnie tak jak by jeden niedomagał. A da się te pompowtryski jakoś diagnozować domowym sposobem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:26, 24 Wrz 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak miałeś ściągniętą pokrywę trzeba było sprawdzić okablowanie pompo wtrysków a ten błąd to jest drugi cylinder,pościągaj wsuwki i załóż je spowrotem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:35, 24 Wrz 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Przecież tam nie ma pompo wtrysków tylko zwykła pompa i wtryski .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:43, 24 Wrz 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | Przecież tam nie ma pompo wtrysków tylko zwykła pompa i wtryski . |
Wszystko się zgadza tylko skąd wyszedł taki błąd? 17672 źle odczytany? tym się sugerowałem i takiej udzieliłem odpowiedzi wg błędu.To jest pompa sterowana elektronicznie i jeden wtrysk sterujący.
Jeszcze to;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 21:31, 25 Wrz 2012, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Pon 20:17, 24 Wrz 2012 |
|
|
rafaello1974
Spec
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
2 wtrysk padniety,,,moze tylko zaworek albo kolba,,,,rozbierz go i wyczysc sprawdz sprezynki i zebys nie zgubil jednej ani drugiej,,,,,jak niewiesz jak rozebrac i zregenerowac to daj znac dam ci sposob na 102 tanim kosztem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 0:00, 25 Wrz 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Jak nie ma pompowtrysku jak jest...
Może źle odczytałem kod silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:26, 25 Wrz 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Dopiero 130 km były na pompowtryskach .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:43, 25 Wrz 2012 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
| | Dopiero 130 km były na pompowtryskach . |
105KM 115KM 130KM oraz 150KM jest na pompowtryskach (PD)
Nie wiem jak z SDI ale podejżewam ze tez są pompowtryskiwacze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:44, 25 Wrz 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Kod silnika nie zgadza się do tego błędu jak jest AGR to w jaki sposób sterownik wyrzucił błąd ze sterownika na pompo wtryskach.Może być że źle odczytany błąd czy kod silnika.
4 cilinder 1.9 liter TDI TDI
90km (66kW): 1Z AGR AHH AHU ALE ALH ANU
110km (81kW): AFN AHF ASV AVG
4 cilinder 1.9 liter TDI PD TDI PD
100km (74kw): ATD, AVB, AVQ, AXR, BEW.
105km (77kw): BKC, BLS, BXE.
115km (85kw): AJM, ATJ, AVB, AUY, AXR, BKE, BRB, BVK.
130km (96kw): ASZ, AVF, AWX, BLT.
150km (110kw): ARL, BTB.
160km (119kW): BPX, BUK.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:02, 25 Wrz 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
sorry to jest ta 130 konna jednostka, dziś odkryłem że jak auto odpali, i się je zgasi po czym odpali to auto ma moc mimo że błąd jest dalej aktywny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:52, 25 Wrz 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Dla ciekawych napisze rozwiązanie zagadki:
Okazało się że błąd na drugim cylindrze jest ale nie powoduje to żadnej namacalnej usterki, przetarł się wąż podciśnienia, po wymianie auto ożyło, trzeba było je troszkę przegonić co by się wypaliła mu rurka i teraz śmiga aż miło.
Nawet diesla nowego powalił brak podciśnienia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:39, 28 Wrz 2012 |
|
|
|