Autor |
Wiadomość |
Dezerter18
Starszy młotkowy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bieszczady Płeć:
|
|
vw golf 3 1.9td kilka pytań |
|
witam , podziałało z odpalaniem
1 :turbo ma ok 2mm luzu . rzuca olejem, w odmie i w przewodach , szczególnie dolotowym jest olej. już raczej do wymiany ? ale skąd olej ?
2 o wyłączeniu zapłonu , jednostka strasznie szybko "gaśnie" tak dudum i już
3 :czy ciężko wymienić przewody paliwowe?
4 :z powrotu od pompy paliwowej są "bąbelki" powietrza. skąd? mogą być? miałem w przewodach zasilających paliwowy , przerobiłem filtr z fiesty , "(zasilanie tylko) powrót bezpośrednio dałem do zbiornika . ponoć ten zaworek w orginalnym filtrze z golfa od powrotu może łapać lewe powietrze
5 :olej z półosi przy skrzyni = uszczelniacze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:50, 11 Gru 2013 |
|
|
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
1. regeneracja turbo.
2. tym bym się nie marwił to dobrze znaczy o zaworku w pompie.
3.po co chcesz wymieniać przewody?4. Jeżeli masz powietrze przy powrocie to sprawdź przewody przelewowe, następnie przewód od pompy do filtra gdzieś tam daje powietrze. jeżeli nie ma na ssącym powietrza to tylko gdzieś po drodze je łapie.
5. simering na pół osi tam jest półoś przykręcana, odkręć nastepnie odkręć przystawke półosi jest na jedną śrube imbusową i wtedy go zobaczysz.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:45, 12 Gru 2013 |
|
|
Dezerter18
Starszy młotkowy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bieszczady Płeć:
|
|
|
|
wymieniłem przewody od filtra do pompy, falują obroty delikatnie , bo wczesniej miałem ten problem , gdy miałem białe przewody (takie sztywne na mrozie) to widziałem jak od filtra do pompy leciały bąbelki, założyłem nowe ,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 9:36, 12 Gru 2013 |
|
|
Dezerter18
Starszy młotkowy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bieszczady Płeć:
|
|
|
|
prześwietliłem dziś cały układ zasilania paliwem , brak jakichkolwiek ubytków, może układ jest zapowietrzony ? jak można odpowietrzyc go ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:18, 12 Gru 2013 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
jeżeli odpala to jest odpowietrzony. jaki masz filtr 2 króćce i powrót na spinke? Jeżeli tak to może uszczelka od powrotu nieszczelna. Prosty przykład weż 5litrową butelke nalej ropy wsadz do niej przewód zasilający i powrotny od pompy zobacz jak bedzie chodził...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:14, 12 Gru 2013 |
|
|
Dezerter18
Starszy młotkowy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bieszczady Płeć:
|
|
|
|
Ja założyłem dlatego filtr z fiesty, tam tylko zasilanie jest, a powrót do zbiornika prosto, zobaczymy dzisiaj co się stanie jak samochód działa to w przewodami idą cały czas babelki powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:04, 13 Gru 2013 |
|
|
Dezerter18
Starszy młotkowy
Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bieszczady Płeć:
|
|
|
|
Dałem go tak jak mówiłeś, to samo się dzieje, do tego zauważyłem że paliwo zassane wraca do bańki, czyli po wyłączeniu zapłonu pompa jest pusta, może to zawór ? Który nie trzyma tego paliwa?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:31, 13 Gru 2013 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|