Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
vw golf 3 1.9td kilka pytań

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
vw golf 3 1.9td kilka pytań
Autor Wiadomość
Dezerter18
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna

Post vw golf 3 1.9td kilka pytań
witam , podziałało z odpalaniem
1 :turbo ma ok 2mm luzu . rzuca olejem, w odmie i w przewodach , szczególnie dolotowym jest olej. już raczej do wymiany ? ale skąd olej ?
2 Tongue out (1)o wyłączeniu zapłonu , jednostka strasznie szybko "gaśnie" tak dudum i już
3 :czy ciężko wymienić przewody paliwowe?
4 :z powrotu od pompy paliwowej są "bąbelki" powietrza. skąd? mogą być? miałem w przewodach zasilających paliwowy , przerobiłem filtr z fiesty , "(zasilanie tylko) powrót bezpośrednio dałem do zbiornika . ponoć ten zaworek w orginalnym filtrze z golfa od powrotu może łapać lewe powietrze
5 :olej z półosi przy skrzyni = uszczelniacze ?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:50, 11 Gru 2013 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
1. regeneracja turbo.
2. tym bym się nie marwił to dobrze znaczy o zaworku w pompie.
3.po co chcesz wymieniać przewody?4. Jeżeli masz powietrze przy powrocie to sprawdź przewody przelewowe, następnie przewód od pompy do filtra gdzieś tam daje powietrze. jeżeli nie ma na ssącym powietrza to tylko gdzieś po drodze je łapie.
5. simering na pół osi tam jest półoś przykręcana, odkręć nastepnie odkręć przystawke półosi jest na jedną śrube imbusową i wtedy go zobaczysz.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:45, 12 Gru 2013 Zobacz profil autora
Dezerter18
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna

Post
wymieniłem przewody od filtra do pompy, falują obroty delikatnie , bo wczesniej miałem ten problem , gdy miałem białe przewody (takie sztywne na mrozie) to widziałem jak od filtra do pompy leciały bąbelki, założyłem nowe ,


Post został pochwalony 0 razy
Czw 9:36, 12 Gru 2013 Zobacz profil autora
Dezerter18
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna

Post
prześwietliłem dziś cały układ zasilania paliwem , brak jakichkolwiek ubytków, może układ jest zapowietrzony ? jak można odpowietrzyc go ?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:18, 12 Gru 2013 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
jeżeli odpala to jest odpowietrzony. jaki masz filtr 2 króćce i powrót na spinke? Jeżeli tak to może uszczelka od powrotu nieszczelna. Prosty przykład weż 5litrową butelke nalej ropy wsadz do niej przewód zasilający i powrotny od pompy zobacz jak bedzie chodził...


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:14, 12 Gru 2013 Zobacz profil autora
Dezerter18
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja założyłem dlatego filtr z fiesty, tam tylko zasilanie jest, a powrót do zbiornika prosto, zobaczymy dzisiaj co się stanie jak samochód działa to w przewodami idą cały czas babelki powietrza


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:04, 13 Gru 2013 Zobacz profil autora
Dezerter18
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 14 Lis 2011
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bieszczady
Płeć: Mężczyzna

Post
Dałem go tak jak mówiłeś, to samo się dzieje, do tego zauważyłem że paliwo zassane wraca do bańki, czyli po wyłączeniu zapłonu pompa jest pusta, może to zawór ? Który nie trzyma tego paliwa?!


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:31, 13 Gru 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin