Autor |
Wiadomość |
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
VW T4 2,4D |
|
W Szmelcwagenie 2,4D bodajże AAB 5cyl jest taka sytuacja ze fuka w filtr powietrza. Regularne, narastające wraz ze wzrostem obrotów.Tak jakby ciśnienie z cylindra biło w kolektor ssący. Jest opcja ze np przez puszczający zawór? Pęknięta głowica? Na uszczelce kolektorów chyba nie ma opcji żeby przebijało w dolotowy?Ciśnienia równo 34 a w ostatnim 31. Czym to może być spowodowane? Auto normalnie pali jeździ ma moc itd wszystko cacy tylko jest dziwne pukanie w dolocie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:54, 13 Maj 2013 |
|
|
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Któryś zawór albo rozrząd ale to też nie bardzo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:58, 13 Maj 2013 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
a nieszczelny dolot?
obudowa filtra. itd...
sprawdz tez kont wyprzedzenia....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wasylek dnia Pon 23:31, 13 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 23:30, 13 Maj 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Może być zawór ale najprawdopodobniej jest pęknięta głowica między zaworami a pęknięcie poszło za głęboko i bije ciśnienie do kolektora ssącego a może i bić do kolektora wydechowego w zależności gdzie poszło pęknięcie.A że od strony wydechu jest głowica gorąca a zasysane powietrze zimne to pęka od strony ssącego.A może i być zawór krzywy i nie domyka.Ale to jest do czasu dopóki się gniazdo nie obluzuje i nie wyleci bo tak też miałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:31, 14 Maj 2013 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Roman chodzi Ci o to typowe pękniecie które występuje w dieslu? Tylko, że rozeszło się głęboko aż pod zawory a nie na samym środku? Myślałem nad tym trochę i nie widzę innej możliwości takiego "fukania" jak uszkodzona głowica.( Pękniecie lub zawór /gniazdo )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Paciak dnia Wto 19:08, 14 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 19:07, 14 Maj 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Tak to są typowe pęknięcia ale poszło za głęboko.A może być i zawór.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:55, 14 Maj 2013 |
|
|
Paciak
Mechanior
Dołączył: 25 Lis 2010
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Wyszło na to, że głowica tradycyjnie popękana. Pęknięcia i pod gniazda lecą i do komór wstępnych ale przyczyną była szklanka - tzn hydropopychacz w niej. Rozpadł się, dodatkowo jeden zawór był delikatnie podgięty. Głowica po planowaniu i remoncie ( szlif gniazd ,ect) załozona ta sama i jest ok. ( Pewnie do czasu kiedy pękniecia nie dadzą się we znaki ). Dzięki za podpowiedzi i sugestie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:04, 26 Maj 2013 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|