mam problem prawdopodobnie a raczej napewno z pompką paliwa w bmw e- 36. Gdy auto przełącze na benzyne to czasem działa bez zarzutu aczasem nawet nie da sie przałączyć bo auto od razu gaśnie. paliwo w zbiorniku oczywiście jest. bywa tak czasami ze przełącze na benzyna a auto nie ma mocy i sie dławi jakby paliwa nie dostawało. a gdy zdejme nogę z gazu to auto jakby "truka" czyli nie pracuje równo. obroty podskakują szybko do 1000 i szybko spadaja do 500 i znow do 1000 i tak w kółko. Na pompkach sie nie znam. ktoś mi powiedział ze mi się komutator czy coś w tym stylu sie zacina i stąd przyczyna. Mam pytanie czy w pompkach tego typu występują szczotki? I czy opłaca sie wymieniać ten komutator czy od razu drugą pompke wsadzać? Z góry dziękuje za rady.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach