Autor |
Wiadomość |
MaciejK1973
Młotkowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kRAKÓW Płeć:
|
|
Zawory T4 |
|
Witam.
Potrzebuję informacji jak się regulul\je zawory w T4 1,9 D 95 r Strasznie mi klekocze jeden zawór i nie wie jak to skasować i czy może to być uszkodzony wtrysk ponieważ kopci strasznie na czarno. Będę wdzięczny za informacje . Pozdrawiam Maciek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 10:19, 12 Lis 2009 |
|
|
|
|
Gość
|
|
|
Zaworów się nie reguluje, mają hydrauliczne kompensatory. W razie uszkodzenia te kompensatory się wymienia. Taki uszkodzony kompensator charakterystycznie" cyka" podczas pracy silnika. Uszkodzony wtryskiwacz może być przyczyną kopcenia na czarno.
|
|
Czw 13:14, 12 Lis 2009 |
|
|
MaciejK1973
Młotkowy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kRAKÓW Płeć:
|
|
|
|
Dzięki kolego za poradę. Powidz mi jeszcze jak poznać czy jest uszkodzony kompensator ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 13:17, 12 Lis 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Z tym już jest gorzej, zazwyczaj wymienia się wszystkie. Można próbować w ten sposób, że po dłuższej pracy silnika odkręca się pokrywę zaworów i naciska się poszczególne kompensatory np. trzonkiem młotka. Ten który da się wcisnąć jest uszkodzony, nie trzyma ciśnienia oleju. Ale jednak najlepiej wymienić wszystkie, bo one mają to do siebie że w niedługim czasie psuje się następny. One nie są drogie.
|
|
Czw 13:28, 12 Lis 2009 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|