Autor |
Wiadomość |
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
1,4 FSI |
|
Witam potrzebował bym schematu rozrządu do tego silnika 1.4 16V fsi w golfie 5 na łańcuchu przeskoczył rozrząd i mam pytanie czy wystarczy wymienić łańcuch ślizgi i napinacz czy coś jeszcze żeby znowu się to nie stał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 18:54, 06 Wrz 2013 |
|
|
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
z tego co pamietam wałki blokowane os skrzyni na 2 "pletwy". ja ustawiałem czujnikiem zegarowym pierwszy cylinder w górnym punkcie a wałki na blokady bo nie mogłem znaleść blokowania wału wymieniłem kompletny rozrząd i auto lata. Pewnie wywaliło Ci błąd P0341
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:53, 06 Wrz 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
Sob 9:14, 07 Wrz 2013 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
tak tylko ktoś mi mówił ze ustawia się GMP na zegarze i się cofa wałem o 45 stopni w lewo i zakłada blokady a i jeszcze ten lewy gwint jest tylko na ssącym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 10:24, 08 Wrz 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ustaw tłok pierwszego w górze i cofnij do tyłu i luzuj koła na wałkach,lewy jest na ssącym,wciśnij i zablokuj napinacz łańcucha.Dokończ odkręcanie kół wałków,wymontuj łańcuch,pozmieniaj napinacz i ślizg,załóż blokady na wałki i zakładaj łańcuch z kołami na wałki lekko ich dokręcając żeby się jeszcze mogły kręcić,odbezpiecz napinacz łańcucha i wtedy ustaw jeszcze raz czujnikiem zegarowym GMP.Jak ustawiłeś dokręć koła rozrządu podtrzymując ich pazurkami, żeby blokady nie służyły za podtrzymanie,zostało dokończyć tylko składanie reszty.Wał cofasz dla bezpieczeństwa przy odkręcaniu kół rozrządu żeby nie pokrzywić zaworków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 9:15, 09 Wrz 2013 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
dobra wielkie dzięki auto zrobione wszystko gra tylko gwinty były prawe na obu wałkach może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego tak miałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:04, 09 Wrz 2013 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Bo to był specyficzny wałek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 7:33, 11 Wrz 2013 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
no chyba że tak wielkie dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:00, 11 Wrz 2013 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|