Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
2,5D jumper stuki na wysokich obrotach

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
2,5D jumper stuki na wysokich obrotach
Autor Wiadomość
Gość







Post 2,5D jumper stuki na wysokich obrotach
Witam! w jumperze mam problem, stuka na wyższych obrotach jak jest zimny to mniej, ale w miarę wzrostu temp stuki nasilają się. Zaczynają być słyszalne od 2200obr/min na rozgrzanym silniku olej filtry wymienione (półsyntetyk) popychacze nowe, końcówki wtrysków nowe, pierścienie nowe, wał po polerce prosty, blok ok , wymieniona jedna tuleja i jeden tłok reszta ok, oczywiście kpl panewek. Stuk można porównać do hałasu niesprawnego popychacza tyle że tutaj jest odwrotnie na wysokich dopiero się odzywa. Na wolnych obrotach zimny/ciepły silnik chodzi bardzo ładnie równona wysokich też nie szarpie, z rury nie widac dymu,
Ktoś ma pomysł co to może być? może nowy popychacz się rozleciał?
Czw 21:29, 04 Cze 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie zawsze nowe znaczy dobre. Samoregulatory do sprawdzenia. Tylko czy na wolnych obrotach na pewno nic nie słychać?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:42, 04 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Na wolnych obrotach chodzi wzorowo.
Pią 20:28, 05 Cze 2009
Gość







Post
szlif wału zrobiony i panewki nowe? opisz konkretnie jak ten dół jest zrobiony?
Sob 19:28, 06 Cze 2009
Gość







Post
Wał był tylko przepolerowany, wymiar nominalny, prosty, wszystkie panewki nowe (szlifierz dobierał części) stuk słychać z góry od miski/koła zamachowego nic się nie niesie.
Sob 22:05, 06 Cze 2009
Gość







Post
wtrysk lubi stukać tak jak opisujesz tylko wtedy raczej puszczałby dymka po przygazowaniu. myslę że to jednak coś z tymi popychaczami jest nie tak.
Nie 9:38, 07 Cze 2009
Gość







Post
Brudne klepiące wtryski przerabiałem w kilku innych autkach ale nie omieszkałem zahaczyć tego tematu w Jumperze, i niestety po sprawdzeniu tych z jumpera z przykrością stwierdzam że to nie wtryski Sad
Muszę przyznać że nie uśmiecha mi się ściąganie wałka i badanie
popychaczy razem z kanałami olejowymi....
Ściągnąć wałek wyjąć popychadła, założyć wałek, wykręcić wtryski, kręcić aż upewnie się że kanały są drożne... ehhh taka robota głupiego :@
Pon 21:45, 08 Cze 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin