Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
alfa 1.9 jtd gasnie pod obciazeniem ,ciezko pali

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
alfa 1.9 jtd gasnie pod obciazeniem ,ciezko pali
Autor Wiadomość
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post alfa 1.9 jtd gasnie pod obciazeniem ,ciezko pali
Tak jak w temacie samochod gasnie i nie chce odpalic dopiero jak sie kreci minute rozrusznikiem to odpala na wolnych obrotach sie zbiera wchodzi na wyskie oborty a gdy sie tylko ruszy i przejedzie kilka metrow do gasnie .dziwnie sie zachowuje pompka paliwa tak jak by dlugo dobijała cisnienie + slychac dziwne stukanie jak juz odpali takie glosne tuk tuk tuk:) co prawda te pukanie jest just od dluszego czasu i mimo to samochod palił tutaj sa bledy te co mi wyskoczyły [link widoczny dla zalogowanych] po skasowaniu powtarza sie takie cos po 220 sensor signal


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:12, 05 Gru 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A taki błachy temat jak filtr paliwa wymieniłeś?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:04, 05 Gru 2011 Zobacz profil autora
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
tak ale to nic nie pomogło jutro wyjme zawor cisnienia paliwa na pompie moze jakis syf podszedł


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:24, 05 Gru 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zobacz na ten błąd P1320-cam/crak sygnału synchronizacji,sprawdź ustawienie rozrządu nie synchronizują się czujniki
P0191-ciśnienie paliwa
Jest czujnik ciśnienia i regulator ciśnienia paliwa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pon 22:49, 05 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pon 22:46, 05 Gru 2011 Zobacz profil autora
yachu
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jaka to alfa i który rok kiedy zgaśnie i próbujesz odpalić to dymi jakoś (czarno , niebiesko,biało)czy nie dymi to ważne . A jak zgasisz kluczykiem to odpala normalnie ? Jak już zapali to pracuje równo czy kołysze się no i to pukanie to puka coś w silniku czy coś innego


Post został pochwalony 0 razy
Wto 7:33, 06 Gru 2011 Zobacz profil autora
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
wiekszosc bledow mogło sie pojawic po odlaczaniu wtyczek kolega nie chce sie przyznac i powiedziec ktore byl odlaczane mowie ze tylko jedna a problem zaczoł sie jak wymienił swiece zarowe i od tamtego momentu zaczeło sie pogarszac. rozrzad sprawdzwony cisnienie niby jest ale co dziwne to gdy krece rozrusznikiem to paliwo nie leci przelewami jak przestane i przekrece kluczyk na pozycje zaplonu jeszcze raz to psiknie troche paliwem..na plaku pali od razu . to tak jak by nie dostawał wstepnej dawki paliwa czujnik walu wymieniłem na nowy i mimo to nie chodzi ech..przekazniki pompki sprawdzone niby wszystko gra .


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:38, 06 Gru 2011 Zobacz profil autora
yachu
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Sprawdż czujnik halla wałka rozrządu odpal silnik na plaku i postukaj w niego np. śrubokrętem zobacz czy są jakieś zmiany w pracy silnika . Sprawdż pompę zasilającą niskiego ciśnienia + przewody zasilające + przekaźnik . Sprawdż czujnik ciśnienia paliwa w zasobniku - powoduje "twardą" pracę silnika na biegu jałowym wskutek zwiększenia stałego ciśnienia przez sterownik do 40 MPa oraz przesunięcie początku wtrysku w kierunku wcześniejszego wtrysku. Silnik zapala, ale z trudnością, gdy jest zimny . Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzącej - powoduje trudności zimnego rozruchu, zapłon następuje po kilku próbach, dzięki obligatoryjnemu podwajaniu dawki rozruchowej przez sterownik. Jeśli czujnik temperatury cieczy chłodzącej jest sprawny, podobne niedomagania powoduje uszkodzenie świec(y) żarowej (w warunkach niskich temperatur otoczenia) . Czujnik ciśnienia paliwa i czujnik temp. musisz sprawdzić na kompie . Zacznij od czujnika wałka. Daj znać jak ci poszło.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:19, 07 Gru 2011 Zobacz profil autora
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
A gdzie znajduje sie ten czujnika zasobnika i jak go sprawdzic?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:31, 07 Gru 2011 Zobacz profil autora
yachu
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Na szynie wysokiego ciśnienia a tak wygląda [link widoczny dla zalogowanych]
A sprawdza się oscyloskopem albo omomierzem (oporność między zaciskami 1 ohm).
Dlatego sprawdż na kompie ciśnienie paliwa bo oscyloskopu pewnie nie masz a omomierzem dokładnie się nie sprawdzi najlepiej mieć na podmianę kompem też wiele nie zdziałasz jak któryś czujnik nie padnie zupełnie to nie będzie błędu .Trzeba szukać w parametrach. A resztę rzeczy sprawdziłeś i co wszystko ok. Nie napisałeś czy i jak auto dymi podczas próby uruchamiania i kiedy już zapali


Post został pochwalony 0 razy
Czw 7:23, 08 Gru 2011 Zobacz profil autora
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
raczej nie dymi zachowuje sie tak jak by miala malo paliwa .dopiero jak zalapie na palku to jakos chodzi na wolnych obrotach .po przekreczeniu kluczyka pompa wstepna gdy juz nabije utrzymuje cisnienie 1.8 bara a na szynie pokzuje ponad 400


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:21, 08 Gru 2011 Zobacz profil autora
yachu
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
A sprawdziłeś układ wydechowy czy nie jest zapchany katalizator.Uszkodzenie EGR często prowadzi do zapchania katalizatora lub uszkodzenia filtra cząstek stałych. A miałeś taki błąd.Parametry które podajesz to silnik CR musi zapalić.A jesteś pewien że rozrząd jest ok. znaki są na pasku. Tu masz schemat [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:22, 08 Gru 2011 Zobacz profil autora
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Rorzad jest na bank ok .czy wydech nie jest zapchany rowniez sprawdzałem .egr nawet tak mocno nie był zabity wiec to wykluczam jedyne co mi przychodzi do glowy to wtryski ale nie mam jak zrobic proby przelewowej..


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:58, 10 Gru 2011 Zobacz profil autora
yachu
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jak reszta jest ok to zostają wtryski jeden nieszczelny i auto nie odpali.Można zrobić dla sprawdzenia (jak nie masz menzurek) zaślepkę i zaślepiać po kolei rurki albo gwinty na szynie które idą do wtrysków jak trafisz na wtrysk który leje to auto zapali na 3 cyl.Tylko metoda ta działa jak jest uszkodzony 1 wtrysk.A sprawdzałeś paliwo czy nie zatankował ktoś benzyny albo "taniego" oleju napędowego.Wtedy rzeczywiście nie tylko wtryski ale i pompę szlag by trafił.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yachu dnia Sob 11:17, 10 Gru 2011, w całości zmieniany 1 raz
Sob 10:35, 10 Gru 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Masz jak to zrobić test wtrysków;
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=bljtsN-1VW0


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:28, 10 Gru 2011 Zobacz profil autora
punciak15
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 19 Lis 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
dziekuje wszystkim za pomoc usterka została wykryta,2 wtryski strzasznie lały po wymianie wtryskiwaczy fura chodzi jak marzenie pozdrawiam.i dziekuje jeszcze raz za pomoc..Wesołych swiat


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:14, 21 Gru 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin