Autor |
Wiadomość |
Szczepan
Podawacz kluczy
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Audi 100 C3 2.0 RT 115KM 1989r brak mocy... PRZEPUSTNICA...? |
|
Witam wszyskich ktzórzy tu zaglądają, mam problem miałem wymieniane szklanki, rorząd i pompe wody, mechanik wszystko poskładał auto odpaliło ale nie ma mocy, rorząd na 200% jest świetnie ustawiony, obroty nie falują silniczek równo pracuje jeszcze równiej niż przed wymianą, dodam iż przepustnica była przemywana gdyż na blaszkach otwierających gardziel był dwu minimetrowy osad... I tu moje pytanie czy takie mycie mogło wpłynąć na tą przepustnicę... Może ktoś miał taki problem? POMOCY...................
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:48, 27 Lip 2011 |
|
|
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
jestes pewien tego rozrządu??? tak serio serio? ja bym sie przepustnicy nie czepiał, umyta zawsze lepiej niz brudna. Jak sie wkreca na obroty?? Wiesz co z takich błachych rzeczt sprawdz czy masz wszystko dobrze połączone... np kable wysokiego napiecia czy maja odpowiednia kolejnosc... niby głupota..ale warto sprawdzic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 1:08, 28 Lip 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź kolejność zapłonu jak pisze doktor a jest 1-2-4-5-3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 7:52, 28 Lip 2011 |
|
|
Szczepan
Podawacz kluczy
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Koledzy dziękuje za wszystkie podpowiedzi, o rozrząd jestem spokojny bo silnik ładnie pracuje, po metodzie prób i błędów doszliśmy z mechanikiem iż siadł komputer sterujący... zastanawia mnie tylko w jaki sposób on siadł jak nic z nim nie było robione...Przełożyliśmy kompa z AUDI 100 C 3 1.8 i autko swietnie sie wkreca i moc jest, juz znalazłem kompa z oznaczeniem takim jakim ja miałem bo ten od 1.8 różnił się nieznacznie symbolem ja oryginalny miałem oznaczony
811 906 264 G w/g oznacz. BOSCH 0 280 800 188 a ten z 1.8 miał takie oznaczenie 811 906 264 i w/g BOSCH 0 280 800 104... gdyby ktoś miał kiedyś takie problemy porponuje zacząć od sprawdzenia kompa, u mnie to było nie możliwe gdyż nie chciał sie połączyć... Pozdrawiam...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szczepan dnia Czw 16:06, 28 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 16:05, 28 Lip 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|