Autor |
Wiadomość |
adagor28
Starszy młotkowy

Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
|
|
|
no witam ponownie, sprawdziłem wszystko i teraz sprawa wygląda tak ze silnik jak jest zimny czujnik podaje sygnał do sterownika ten uruchamia wtryskiwacz rozruchowy, ale jak jest silnik ciepły wtedy wtryskiwacz rozruchowy nie działa i tak powinno być, u mnie jest inaczej tym przełącznikiem który sam założyłem na przewodach od czujnika rozłączam go gdy jest ciepły bo inaczej nie mogę odpalić, wtedy sterownik dostaje sygnał o zimnym silniku i auto mi odpala, bo ten wtryskiwacz podaje więcej paliwa ale dlaczego tak jest przecież powinien normalnie odpalić przy zwykłej dawce paliwa, może jest za mała jak ją zwiększyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 12:53, 10 Sty 2011 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
We wtrysku mechanicznym wtrysk rozruchowy załącza wyłącznik termiczny i z opisu wyłącznika wynika że przy dłuższym kręceniu jak by nie zapalil to wyłącznik termiczny wyłączy wtrysk bo bimetal się nagrzeje i się styk rozłączy a później jeszcze dochodzi temperatura płynu i dopiero się załączy gdy silnik wystygnie.A przy gorącym silniku ma służyć właśnie ten impulsator który łączy i rozłącza napięcie do wtrysku rozruchowego i też działa wtedy gdy kręcisz rozrusznikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:54, 10 Sty 2011 |
|
 |
adagor28
Starszy młotkowy

Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
|
|
|
no to z tego wynika jakby ten czujnik dwu pinowy był jednak walnięty tak? normalnie już na czterech forach opisuje ten temat więcej ludzi ma z tym problemów nie jestem jedyny, albo te czujniki robią felerne albo nie wiem co już może być innego, najlepsze jest to że po każdym resecie gotuje mi się płyn w chłodnicy później już jest wszystko ok. ten czujnik cztero pinowy mam uszkodzony bo błednie wskazuje mi temperature wody, ale zaczynam się zastanawiać czy przypadkiem on moze miec coś z tym wspólnego,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 23:35, 10 Sty 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Po jakim resecie komputera?płyn ci się gotuje? czujnik cztero pinowy i wyłącznik termiczny to jest co innego.Na których forach piszesz jak możesz to podaj link do twoich postów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 0:11, 11 Sty 2011 |
|
 |
adagor28
Starszy młotkowy

Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
|
|
|
reset robię odłączając akumulator a dokładnie tak jak mi opisywałeś na poczatku zdejmuje na jakiś czas klemę z minusa, a co do tego czujnika dwu pinowego to wszystko sie zgadza on ma dzialać tak jak opisujesz w trakcie nagrzania silnika kręcąc rozrusznikiem nagrzewa sie bimetal a w tym czasie dziala wtryskiwacz rozruchowy, tylko ze w rzeczywistości wyglada to tak ze on mi sie zalancza na jakąs sekundę, i to jest za malo zeby silnik zalapał, moze i by starczyło ale teraz zalezy czy ten wtryskiwacz jest dobrze ustawiony czy przypadkiem on nie leje, na zimnym silniku jakby lał to by nie robiło za wielkiej roznicy ale na cieplym ogromną prawda?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Wto 9:15, 11 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 9:07, 11 Sty 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
KE-Jetronic - wtryskiwacz rozruchowy nie dostaje prądu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zobacz na drugim schemacie czujnik i wtrysk oznaczony liczbą 90 wszystko idzie do sterownika tylko to jest mercedes ale podgląd jest dobry a ty pisałeś że coś miałeś robione.Trudna sprawa do rozstrzygnięcia na odległość.Ale ten wyłącznik termiczny masz oryginalny czy już kupiony w sklepie.
KE-Jetronic -regulacja śrubką , nie odpala już wcale
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:27, 11 Sty 2011 |
|
 |
adagor28
Starszy młotkowy

Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
|
|
|
wyłącznik termiczny kupiony jest w sklepie niby orginał bosch, zmierzyłem jeszcze opór na wtryskiwaczu podpowiedzieli mi ze powinien tam być 2-4 ohm a u mnie jest 10,5 ohm, dzięki za stronki przydadzą się napewno, widze u mnie tutaj ktos wcześniej kombinował w tym autku nie mógł znaleźć winy niedziałającego ssania i coś poprzerabiał, tak jak piszesz na odległość jest co kolwiek cięzko zaradzić, i tak dużo zdziałałem dzięki Twoim podpowiedzią, jeszcze mam jedno pytanko odnośnie tej śrubki do regulacji mieszanki przy reduktorze, było ono zadane tam na forum ale nikt nie odpowiedział, wiem że ona jest gdzieś głęboko trzeba mieć do niej kluczyk imbusowy długi, ale nie wiem w którym miejscu dokładnie ja znaleźć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:11, 11 Sty 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ona jest przed wtryskiem
Regulacje KE -Jetronic i Motronic
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Wto 16:08, 11 Sty 2011 |
|
 |
adagor28
Starszy młotkowy

Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
|
|
|
super, dzięki kolego za cenne porady położę całą instalacje do tego wtrysku od nowa wyreguluje tak jak ma być i musi działać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:28, 11 Sty 2011 |
|
 |
adagor28
Starszy młotkowy

Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
|
|
|
Witam ponownie, sory że pisze odpowiedz pod odpowiedzia, ale usterkę usnąłem instalacje wymieniłem jeszcze do tego ten czujnik który kupiłem był jednak walnięty ten stary okazał się dobry orginalny jeszcze, miałem urwany przewód przy czujniku nastawnika ciśnienia od rozdzielacza paliwa, wymieniłem świece na takie jakie były poprzednio tylko ze nowe bosch trzy elektrodowe, ngk jedno elektrodowe chodziły ale zamulały mi auto na tych lepiej mi chodzi silnik teraz odpala czy ciepły czy zimny, a jeszcze tarcza spiętrzająca miała za duży luz powinna mieć około 2mm a u mnie miała powyżej 5mm. Zostało mi jeszcze wregulowanie wolnych obrotów, i jeszcze raz dzięki za konkretne porady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:15, 14 Sty 2011 |
|
 |
|