Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
audi a6 2.5 tdi aym prawidłowa wratość początku kąta wtrysku

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
audi a6 2.5 tdi aym prawidłowa wratość początku kąta wtrysku
Autor Wiadomość
M-LUKASZ1
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: POZNAŃ
Płeć: Mężczyzna

Post audi a6 2.5 tdi aym prawidłowa wratość początku kąta wtrysku
Witam mam pytanko czy moze ktoś mi podpowie jaka powinna byc prawidłowa wartosc poczatku kata wtrysku audi a6 2.5 tdi kod silnika aym - z góry dziekuje.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:31, 19 Gru 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ustawiana jest elektronicznie i nie ustawisz jej,to jest pompa Bosch VP44.Ustawiasz rozrząd wkładasz blokady także i w pompę naciągasz rolki i dokręcasz dokręcić też trzeba trzy śruby M8 koła napędu pompy i po kłopocie.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:47, 19 Gru 2011 Zobacz profil autora
M-LUKASZ1
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: POZNAŃ
Płeć: Mężczyzna

Post
kolego jest regulacja- sa wyrazne fasolki na kole - dlatego pytam o prawidłowe wartosci


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:53, 19 Gru 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego jak jest to ustaw! a fasolki są po to żeby dokładnie ustawić pompę,nie że nie pasuje o pul zęba tylko musi być idealnie.Z resztą gdzie wsadzisz czujnik do ustawienia początku wtrysku.Jak pasek naciągasz to też by ci się zapłon przestawił,tak że trzeba najpierw naciągnąć a później dopiero dokręcasz te trzy śruby i po to są te fasolki.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:07, 19 Gru 2011 Zobacz profil autora
M-LUKASZ1
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: POZNAŃ
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego nie czujnik tylko vagiem moge podejrzec tylko chce wiedziec prawidłowe wartosci - pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 11:03, 20 Gru 2011 Zobacz profil autora
M-LUKASZ1
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: POZNAŃ
Płeć: Mężczyzna

Post
Temat zamykam super ustawia sie testerem vag na tdi timming - pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:50, 20 Gru 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Diesel service Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin