Autor |
Wiadomość |
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
AUDI A6 v6 2.5 TDi |
|
Dziś moim klientem było takie właśnie autko jak w temacie, prócz hamulców robiłem mu też wymianę swiec żarowych, dziwne było to że dwie z nich były całe zaolejone... Tak jak bym je po prostu zamoczył w olelu, od czego mogło się tak zrobić?
Co ile winno się wymieniać odmę w tych silnikach? Co rok czy dwa? Może to odma dała taki efekt zaolejenia?
Auto ma 180 koni ale po wymianie rozrządu zostało mu max 130 koników. Czy przy nastepnej wymianie, po zamontowaniu blokad rozrządu na kole zamachowym ustawia się na 0 czy na inną wartość? Bo wnioskuję że ktoś przestawił mu kont przy wymianie paska, dlatego auto jedzie dość dobrze ale nie tak jak ten silnik powinien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:23, 11 Paź 2011 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
W jaki sposób świeca się zaoliwiła? jak by cylinder nie palił to może być mokra od nie spalonej ropy a tak to tylko przy wykręcaniu i wyjmowaniu mogło być zagłębienie a w nim olej i poszedł na świece.Odmę można wyczyścić i nie trzeba wymieniać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:04, 11 Paź 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Nie mam pojęcia jak mogła się zaoliwić, każde zagłębienie świecy wydmuchałem powietrzem, jak i cały silnik żeby się żaden syf nie dostał do silnika, auto na bank pali na wszystkie gary, strasznie zagadkowy temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 9:07, 13 Paź 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|