Autor |
Wiadomość |
barte3k
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz/Kraków/Domaniewice
|
|
Auto gaśnie na gazie GOLf 3 1.8 1993rok. |
|
Witam,
mam problem auto gaśnie mi na gazie (albo od razu albo powoli obroty spadają -są tak niskie, że trzęsie silnikiem) i auto gaśnie. Jak próbuje ruszać pedałem gazu wygląda to tak jak by zalewało silnik natychmiastowe zatrzymanie silnika. Taka sama sytuacja jest na rozgrzanym jak i zimnym silniku. Próbowałem odpalić od razu na gazie ta sama sytuacja.
Wymieniłem membramy w mikserze, filterek, sprawdziłem silniczek krokowy oraz zawory elektormagnetyczne przy mikserze i butli. Wszystko działa.... Na benzynie jeździ bez zastrzeżeń. Sprawdziłem bezpieczniki i instalacje. Zawory podłączałem również "na krótko"
Co nietypowe - przyjechałem na benzynie (po wjechaniu do garażu próbowałem przełączyć na gaz - i nic), auto stało 5h i później przez cały dzień gaz odpalał. Testowałem za każdym razem nie było problemu. Po przekroczeniu 2000obr przełącza się na gaz. Około 30 prób. Tak jest za każdym razem. Na gazie (jak już się załączy) obroty są cały czas w normie na biegu jałowym, auto cały czas przyspiesza...
Wszystkie świece i kable wymienione.
Czy ktoś miał podobny problem, jak to rozwiązać??
Z góry dziękuje za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barte3k dnia Pią 18:10, 18 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 18:07, 18 Maj 2012 |
|
|
|
|
barte3k
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 04 Lis 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olkusz/Kraków/Domaniewice
|
|
|
|
Byłem u gazownika... Wymienił sonde lambda, silniczek krokowy i coś tam ustawiał w komputerze... Przyczyną nie załączania się gazu były ponoć zerwane trybka w silniczku krokowym i raz się załączał raz nie. Byłem przy sprawdzaniu i widziałem po odpaleniu i przełączeniu na gaz raz się wysuwał raz nie... Ale co najważniejsze: teraz jest jeszcze gorzej, co prawda na gaz przełącza bez problemu. Na benzynie nawet nie trzyma obrotów po odpaleniu 300-700. Tak samo na gazie i na benzynie. Obroty prawidłowe tj. 900-950 są dopiero po rozgrzaniu silnika ( z tego co pokazuje wskaźnik prawie 70 0C).
Co może być przyczyną??
Z góry dziękuje za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez barte3k dnia Nie 18:27, 10 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 18:25, 10 Cze 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Jakieś kody błyskowe ? A silniczek krokowy nie przełącza gazu tylko właśnie utrzymuje obroty .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:20, 10 Cze 2012 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
wydaje mi sie ze problem lezy po stronie dolotu. Do sprawdzenia czy nie lapie lewego powietrza, jak wyglada przepustnica, do tego a moze przede wszystkim czujnik temp podajacy info na kompa. Sonde mozesz zmierzyć, jaka ma wartosc napiecia. i moze ten silniczek krokowy do dupy założył. Bo jesli na beznynie i na gazie tak samo to mozesz pominac zasilanie, bo to jest raczej ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 1:14, 11 Cze 2012 |
|
|
Konrad12
Nowicjusz
Dołączył: 26 Paź 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
|
|
|
Również stawiam na lewe powietrze lub nietrzymanie odpowiedniego ciśnienia w cylindrach. Jak podparł mi się zawór auto zaczynało delikatnie szarpać na biegu jałowym i zaczynały spadać obroty zarówno na gazie jak i na benzynie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:20, 26 Paź 2012 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|