Autor |
Wiadomość |
michal801
Młotkowy

Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Błąd P0300 |
|
Problem polega na tym że wymieniana była osłona rozrządu wewnętrzana czyli trzeba było rozpiąć rozrząd i po złożeniu samochód odpalił bez problemu z tym że jest właśnie błąd wypadania zapłonu na wszystkich 6 cylindrach i troche nim telepie jak by nie chodził na jeden cylinder
Silnika nissanowski 6 cylindrowy na trzech łańcuchach.
Moje pytanie jest takie czy jak będzie przestawiony rozrząd o ząb to będzie wypadanie zapłonu bo wedłóg mnie to nie,
i następne pytanie czy jak wałek rozrządu obruci sie sam (przy rozpinaniu rozrzadu) i będzie spotkanie tłoka z zaworem to czy zawór może się podgiąć, wydaje mi się że nie ale w moim przypadku jak by się podgieły to musiały by się podgiąć na każdym cylindrze co chyba jest niemożliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:42, 16 Lut 2010 |
|
 |
|
 |
ponin
FACHMAN

Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
czołem
w 6-o garowym silniku na biegu jałowym aż tak niepowinno być czuć na biegu jałowym braku zapłonu na 1-ym garze
jezeli niejesteś pewny rozrządu to sprawdz go jeszcze raz
wypadanie zapłonu zawsze wychodziło mi jak była walnieta swieca ,kabel lub cewka
jak rozpinasz rozrząd i niemasz ustawiony na znaki lub blokady to zazwyczaj wałki się przestawiaja bo zawory napierają na krzywki wałka
i w tym momecie nie uszodzisz zaworów
sprawdz kompreche ,świece
moze któryś z wtrysów leci w kulki(sprawdz czy świece niesą zalane)
a w ogóle to podaj jakies dane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 23:56, 16 Lut 2010 |
|
 |
michal801
Młotkowy

Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Dzięki za rady - usterka znaleziona - uszkodzone kable od cewek i nie pracował na dwa cylindry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:40, 17 Lut 2010 |
|
 |
|