Autor |
Wiadomość |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
BMW 328 98r automat |
|
przycholowali mi samochod jak w temcie, problem jest taki.
Auto nie odpalo, wzieli na hol i odpalili.... teraz juz odpala, ale dziwnie chodzi tzn jakby rozrusznik chodził razem ze silnikiem non stop. do tego wskazówki przy przekreceniu kluczyka najpierw drgają, potem sie stabilizują. do tego po zgaszeniu wskazówka z obrotomierza zawiesza sie na 1000obr. po ponownym przekrecenu kluczyka wraca do poziomu. Od czego zacząc? Sprawdzic masy na stacyjce, alternatorze i rozruszniku? cos jeszcze?? jakies pomysły??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:03, 17 Sie 2011 |
|
 |
|
 |
rawracer
Fachura

Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
nie spotkalem sie z takim czyms.
sprobuj wyjac rozrusznik i zapalic go na pych i zobacz wtedy.
moze bndiks sie przytarl i nie odbija i stad robi sie zwarcie i licznik tak sie zachowuje a nie inaczej.
taka moja sugestia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:55, 17 Sie 2011 |
|
 |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
podpiołem u znajomego pod kompa i wogole nie ma komunikacji z licznikiem....ewntualnie przedłużony czas łaczenia...cos jest namieszane prawdopodobnie cofany w cholere był ten licznik....
To co dziwnie chodziło to prawdopodobnie sprzegło wiskotyczne wentylatora a nie rozrusznik:) ale dzwiek wierzcie badz nie podobny...Sa 2 wentylatory jeden elektryczny z miedzy zderzakiem a chłodnica a drugi na wiskoze miedzy silnikiem a chłodnicą.. Ta wiskoza wogole nie łapie..... A powinna im Cieplej tym bardziej powinna łapać dobrze mysle nie? A to ze nie odpalał to wina prawdopodobnie padnietego akumulatora.... no ale jutro jeszcze to poogladam....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:11, 18 Sie 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak jest wiskoza to nie ma elektrycznego a elektryczny jest może do klimy i wiskoza powinna chodzić w takim tunelu,obudowie od chłodnicy do wiskozy bo temperatura z chłodnicy powinna iść na wiskozę i dopiero ją blokuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 8:00, 18 Sie 2011 |
|
 |
EddiE
Nowicjusz

Dołączył: 19 Sie 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kiszkowo/Gniezno Płeć:
|
|
|
|
Wisko nie łapie "im cieplej tym bardziej"
Wydaje mi się, że wisko kręci się z prędkością obrotową wału korbowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:36, 19 Sie 2011 |
|
 |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
mysle ze te predkosci sa zblizone, ale gdyby były identyczne to po co byłaby wiskoza?? Chyba ze tylko po to zeby płynniej startowac i nie powodowac szarpniec paska....Z autem okazało sie ze wina złego odpalania był akumulator, a wina tego ze padał jest brak ładowania, do tego padnieta wiskoza, olej nie zmieniany od 30tys km, i klocki do roboty... No w każdym razie chłopak auto zabrał bo nie stac go na naprawe..... Szkoda ze ludzie kupuja samochody z potencjałem na których utrzymanie ich nie stać..... No w każdym razie dzieki za pomoc... Jak dla mnie temat mozna zamknąc....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:16, 19 Sie 2011 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|