Autor |
Wiadomość |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
BMW E90 2.0 150KM VALVETRONIC 2007r |
|
Witam.
Auto jak w temacie. W aucie był robiony remont silnika ( pierscieni, uszczelniaczy zaworów itd ) )
Silnik po remoncie odp[alil od strzala i pracowal caly dzien i bylo wszytsko ok
pozniej zaczał sie problem auto po odpalenie pracowało kilka sekund i gasnie. po ponownej probie odpalenia silnik krecił jak by nie mial kompresji po dłuzszym kreceniu albo dluzszym odczekaniu auto odpala i zaczyna rowniej pracowac po dodaniu gazu silnik znowu gasnie i po ponownej probie odpalenia jest to samo brak cisnienia na cylindrach. po udanej probie odpalenia i pozostawieniu silnika pracujacego na swoich obrotach silnik sie dogrzeje i jest wszystko ok mozna jezdzic gasic odpalac tak jak sie nalezy. dodam ze podmieniane były vanosy czujniki vanosow czujniki walka rozrzadu rozrzad byl sprawdzany z tysiac razy blokadami i jest idealny rozrzad oczywiscie nowy.
Koledzy jak macie jeszxcze jakies pomysly to podrzuccie cos bo mi juz brak pomysłów.
Z gory dziekuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:14, 30 Kwi 2016 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ciśnienie oleju nie jest za duże?,filtr oleju jest odpowiedni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 22:27, 30 Kwi 2016 |
|
 |
jojtek
Spec

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Własnie wczoraj jeszcze poznym wieczorem zmierzyłem jak juz mi troche glowa odpoczeła od tego auta i myslalem ze manometr mi wystrzeli. od razu po odpaleniu wskakuje na 8 bar pozniej sie normuje w okolicach 5-6 bar a po dodaniu gazu do ok 1,5 tys obr manometr obrucil sie do okola az braklo skali. mysle ze wpadło cos w pompe olejowa i zablokowalo zawor?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:44, 01 Maj 2016 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Pompa do wymiany za chwile vanosy (uszczelki) szlag trafi przerabiałem temat po remoncie głowicy. Tylko u mnie w ogóle nie chciał chodzić 3 tygodnie walczyłem dopóki nie podpiąłem manometru... zaciął się zawór a zaworu nie wymienisz (chyba że coś się zmieniło). Łatwo to sprawdzić zmierz kompresje zaślepiając przewód olejowy do vanosa chyba że bije tak ciśnienie że popychacze hydrauliczne otwierają zawory. jeżeli tak to już są do wymiany bo je rozsadziło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Pon 23:57, 08 Sie 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 23:54, 08 Sie 2016 |
|
 |
|