Autor |
Wiadomość |
dariusz-pietrus
Nowicjusz

Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wloclawek/Warszawa
|
|
Cewka zaplonowa. VENTO 1.8 |
|
Witam wszystkich
Moj problem polega na tym ze ciagle pali Mi sie cewka zaplonowa.
Po jezdze ze 3 dni i samochod zacznie Mi gasnac ale od razu od pala az w koncu juz nie chce i okazuje sie ze cewka zaplonowa sie psuje.
Wymienilem juz 3 i w tym 2 nowe i jedna uzywana.
Jak mozecie to pomozcie jaka mogla by byc przyczyna.
Pozdrawiam
Vento 1.8 66Kw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:17, 19 Wrz 2011 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Kup cewkę dobrej Firmy i będzie po problemie a nie że ta tania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:12, 19 Wrz 2011 |
|
 |
dariusz-pietrus
Nowicjusz

Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wloclawek/Warszawa
|
|
|
|
Kupilem orginalna tez. A po drugie to chyba jest cos nie tak jesli co 3-4 dni sie psuja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:14, 19 Wrz 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź zasilanie na cewce po wyłączeniu stacyjki i ładowanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 20:25, 19 Wrz 2011 |
|
 |
dariusz-pietrus
Nowicjusz

Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wloclawek/Warszawa
|
|
|
|
Czyli rozumiem ze mam wypiac kostke od cewki i sprawdzic tam w tym styku "+" jakie mam napiecie? a ladowania to nie sprawdze bo przeciez go nie od pale
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 22:31, 19 Wrz 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
 |  | Czyli rozumiem ze mam wypiac kostke od cewki i sprawdzic tam w tym styku "+" jakie mam napiecie? a ladowania to nie sprawdze bo przeciez go nie od pale |
To przecież jasne że musisz go zapalić bo inaczej nie sprawdzisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 19:51, 20 Wrz 2011 |
|
 |
dariusz-pietrus
Nowicjusz

Dołączył: 19 Wrz 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wloclawek/Warszawa
|
|
|
|
kupilem nastepna cewke i bylem u mechanika i sprawdzil mi prad i ladowanie i mam idealne.
Wiec od czego moze sie jeszcze przepalac?
Skad sie bierze impuls skoro nie ma czujnika polozenia walu?
Cewka powinna byc letnia czy taka bardziej ciepla ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 16:35, 27 Wrz 2011 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Cewka nagrzewa się od silnika.
Musi być czujnik położenia wałka, inaczej nie było by zapłonu. Może źle dobierasz cewki? Dziwny temat...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:31, 05 Paź 2011 |
|
 |
rafaello1974
Spec

Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
tez mysle ze zle dobrana cewka,,,,bo co innego
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:20, 05 Paź 2011 |
|
 |
rawracer
Fachura

Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć:
|
|
|
|
a z ta instalacja gazowa sprawdziles??
czesto pod cewke podpinaja zczytywanie obrotow do gazu...
nie ma zadnego przewodu podpietego pod instalacje idaca do cewki??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:47, 05 Paź 2011 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Słuchaj... a może te cewki Ci nie padają? Może klęka co innego? Czy wymieniasz cewkę bo tamta się spala i pęka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 22:09, 05 Paź 2011 |
|
 |
yachu
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 35
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Cewka zapłonowa przepala się wówczas kiedy silnik nie pracuje a na cewce jest napięcie.Często dochodzi do przepalenia cewki zapłonowej kiedy zostawia się samochód ze zgaszonym silnikiem i włączonym zapłonem.Jeśli tego nie robisz to sprawdż czy nie namieszał czegoś gazownik.Sprawdż czy na wyłączonym zapłonie jest napięcie na cewce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:03, 06 Paź 2011 |
|
 |
|