Autor |
Wiadomość |
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Civic |
|
Panowie problem mam z Civicem 98r 1.4 90Km silnik d14a4. Za cholere nie moge odkręcić koła pasowego do wymiany rozrządu. Moj kompresor nie da rady, odwiedziłem 3 wulkanizatorów w pobllizu i nic. zakłdam klucz, przedłużke stalową prawie 2m, naprawde mocną, silnik na wstecznym + hamulec reczny, nozny, rurka sie gnie, sprzegło slizgnie a śruba nie ruszy. Jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:47, 01 Sie 2012 |
|
|
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Poszukaj jakiegoś wycięcia między silnikiem a skrzynią biegów włóż śrubokręt lub coś podobnego zablokuj koło zamachowe i ogień. A jak nie żadnego wycięcia to rozrusznik na zewnątrz i blokada koła zamachowego i musi pójść. Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 6:22, 02 Sie 2012 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A tam nie ma lewego gwintu? Nigdy nie robiłem w civikach ale czasem lewy gwint potrafi namieszać w głowie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 8:14, 02 Sie 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Rozrusznikiem odkręć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 11:15, 02 Sie 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
A kierunek obrotów silnika jest lewostronny i poznacz sobie bo dużo tu zależy od kodu silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 14:03, 02 Sie 2012 |
|
|
QUSY
Nowicjusz
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
w civicach tak jest, jak ktoś jeszcze na klej da to są duże problemy. Gwint jest prawy. Ja używałem pneumata na 3/4 i nie było problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 10:51, 03 Sie 2012 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
to ze jest prawy gwint to wiem, i ze w civicach ciezko z tym tez wiem. tylko chciałem zapytac o jakies patenty. Ale odkrecanie rozrusznikiem chyba nie wchodzi w gre, bo silnik kreci w lewo, a srube mam odkrecac tez w lewo wiec chyba nic z tego Roman. Sprawa nie jest pilna, także jeszcze nad tym pomysle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:13, 05 Sie 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | to ze jest prawy gwint to wiem, i ze w civicach ciezko z tym tez wiem. tylko chciałem zapytac o jakies patenty. Ale odkrecanie rozrusznikiem chyba nie wchodzi w gre, bo silnik kreci w lewo, a srube mam odkrecac tez w lewo wiec chyba nic z tego Roman. Sprawa nie jest pilna, także jeszcze nad tym pomysle. |
Ale ja ci nie pisałem o odkręcaniu rozrusznikiem? jak nie wymontujesz rozrusznika i nie zablokujesz koła na sztywno to nie odkręcisz a takie odkręcanie na biegu i hamulcu to nie ma szans.To jest jak w życiu musisz mieć dobre oparcie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 8:36, 05 Sie 2012 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|