Autor |
Wiadomość |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
Corsa B wycieraczki |
|
Wycieraczki jak się je wyłączy to zostają w tym miejscu nie schodzą tam gdzie powinny i druga sprawa co jakiś czas pali 30a bezpiecznik .
Stawiam na silniczek a Wy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 17:50, 07 Paź 2012 |
|
 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
stawiam na zatarty mechanizm wycieraczek standart w oplach mialem to w astrze i ze klient wlączał caly czas wycieraczki spaliło silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:07, 07 Paź 2012 |
|
 |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Czyli generalnie nasmarować na nowo mechanizm wycieraczek a silnik póki chodzi to zostawić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:50, 07 Paź 2012 |
|
 |
heniek53
Spec

Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
A ja obstawiam przełącznik przy kierownicy. Nowy 35PLN (zamiennik). Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:18, 07 Paź 2012 |
|
 |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Najpierw sprawdzę mechanizm w jakim stanie jest później kupię przełącznik a na końcu silniczek .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:42, 07 Paź 2012 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
A przekażnik sprawdzony?
Tu masz opis z Corsy C i w sumie zastanawiam sie czy w B były te same mechanizmy.
[link widoczny dla zalogowanych]
W sumie jezeli stają to przekażnik lub przełącznik
Jeżeli pali bezpiecznik to przekażnik bądz silnik bądz zatarty mechanizm. Poprostu wszystko trzeba sprawdzić przecież wiesz:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:48, 07 Paź 2012 |
|
 |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Wiem ale się przygotowuję na to .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:23, 07 Paź 2012 |
|
 |
luki2905
Starszy młotkowy

Dołączył: 28 Wrz 2012
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Za powrót wycieraczek do swojego położenia odpowiadają blaszki na kole zębatym w przekładni silniczka. Polecam zdjąć obudowę i sprawdzić blaszki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 9:35, 08 Paź 2012 |
|
 |
Kełysz
ADMIN

Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
ja stawiam na wylącznik po dłuszym zastanowieniu ale mechanizm tez możesz posmarowac oczywiście osobno skasuj za robote bo to nie takie chop:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 10:44, 08 Paź 2012 |
|
 |
soviet100
Moderator

Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Tzn pierwsze wymienię przelącznik na kierownicy potem mechanizm przesmaruję i zobaczymy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:56, 08 Paź 2012 |
|
 |
|