Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Daewoo Tico - brak hamulców

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Daewoo Tico - brak hamulców
Autor Wiadomość
PIOTR_FOTO
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łuków
Płeć: Mężczyzna

Post Daewoo Tico - brak hamulców
Witam. Mam w garażu stare Tico, w którym zostało zrobione:
1. Wymieniłem skorodowane przewody hamulcowe idące od pompy do tylnych bębnów oraz tylne cylinderki hamulcowe.
2. Wymontowałem pompę hamulcową i rozebrałem ją na części (to był chyba błąd) i wymieniłem w niej uszczelniacze gumowe.
3. Wymontowałem i przeczyściłem przednie zaciski hamulcowe.
4. Poskładałem wszystko i zacząłem odpowietrzanie. Niestety po moich "zabiegach" pompa w ogóle nie chce pobierać płynu, nie ma w ogóle ciśnienia w układzie.
5. Zrobiłem więc coś takiego: wyssałem prawie do zera płyn ze zbiorniczka, odkręciłem tylny odpowietrznik i na siłę strzykawką 100-tką wtłoczyłem przez odpowietrznik płyn aż znalazł się w zbiorniczku przy pompie.
6. Po tym zabiegu pedał stwardniał ale po kilku cyklach odpowietrzania zrobił się miękki ponownie i ciśnienie spadło do zera-piszę tu o tylnych hamulcach.
7. Przednie mimo miękkiego pedału coś tam hamują
i ręką tarczy nie zakręcę a tył się lekko kręci zero reakcji.
Po tym wszystkim sprawdziłem szczelność przewodów-zero wycieków, kolektor hamowania-sprawny płyn przepuszcza w stopniu zadowalającym (zresztą sprawdzałem też bez kolektora i to samo). Podejrzewam, że po moim rozbieraniu tylna sekcja pompy po prostu padła i nie jest w stanie wytwarzać odpowiedniego ciśnienia. A może załatwiłem ją tą strzykawką?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:30, 15 Paź 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Najlepszym rozwiązaniem dla ciebie bedzie wymiana pompy hamulcowej, i wszystko wróci do normy.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:15, 15 Paź 2011 Zobacz profil autora
PIOTR_FOTO
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 22 Maj 2011
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łuków
Płeć: Mężczyzna

Post
Też podejrzewam pompę tylko szukam potwierdzenia mojej tezy Smile. Dodam, że samoregulastory też były wyregulowane poprawnie.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:38, 15 Paź 2011 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
a spróbuj siknąć trochę sprężonym powietrzem w zbiorniczek może tłoczek się przyblokował tylko uważaj ze byś się nie ochlapał całym płynem też tak miałem gościowi uciekł cały płyn


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:19, 16 Paź 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin