Autor |
Wiadomość |
karol83
FACHMAN

Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
fiat punto zalewa |
|
Auto jeździ bardzo krótkie trasy problem polega na tym, ze po około 2 tygodniach zalewa świece z 1i3 gara.
jak auto jeździ normalne trasy to jest ok gdy tylko robi dziennie 3km przez około 2 tygodnie zalewa
iskra jest
ciśnienie jest
wystarczy wygrzać świece i auto jakiś czas pracuje normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 8:30, 08 Paź 2011 |
|
 |
|
 |
mario23
Super Spec

Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Najlepiej by było wymienić świece i przewody zapłonowe tylko na coś w miarę markowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:18, 08 Paź 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Zawsze powinna być założona nie byle jaka świeca tylko i wyłącznie wartość cieplna świecy do danego silnika,a nie że ona jest Bosch czy inna może być i Made in Poland bo są bardzo dobre.A teraz właśnie przychodzi ten okres wilgoci i chłodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:30, 08 Paź 2011 |
|
 |
karol83
FACHMAN

Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
Auto jak jeździ na krótkich trasach to się dzieją takie rzeczy jak ja miałem go to było ok, bo auto jeździło więcej.
Zauważyłem jeszcze coś takiego że przy zdejmowaniu mu gazu zawsze na 2tyś obr strzeli w tłumik a gdy ostro dam i ostro zdejmę to niema tego strzału?
Auto jest bez gazu i koleś jeździ dziennie 2km.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:28, 08 Paź 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
 |  | Auto jak jeździ na krótkich trasach to się dzieją takie rzeczy jak ja miałem go to było ok, bo auto jeździło więcej.
Zauważyłem jeszcze coś takiego że przy zdejmowaniu mu gazu zawsze na 2tyś obr strzeli w tłumik a gdy ostro dam i ostro zdejmę to niema tego strzału?
Auto jest bez gazu i koleś jeździ dziennie 2km. |
Dobrze że to jest tylko twoja teoria z tym zalewaniem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:18, 08 Paź 2011 |
|
 |
heniek53
Spec

Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
Witam. Napisał byś jaki silnik co i jak?? Ja zaczął bym od sprawdzenia wtrysku lub wtryskiwaczy. Skoro zalewa tam szukaj przyczyny oczywiście pod warunkiem że świece kable oraz cewki ok. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 16:42, 08 Paź 2011 |
|
 |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Panowie a czy tam przypadkiem nie ma 2 cewek? jedna na 1 i 3 cylinder a druga na 2 i 4?? Ja widze tutaj rozwiazanie problemu. Jesli chlodno wilgotno, byc moze cewka ma nawet drobne pekniecie i juz nie ma iskry takiej jak powinna być...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:34, 09 Paź 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jak jest dwie cewki to pali 1-4 i 2-3,może są słabsze cylindry może podbierać olej na tych cylindrach a że jest ciśnienie bo olej uszczelnia,sprawdzić świece filtr powietrza termostat czy jest sprawny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 11:57, 10 Paź 2011 |
|
 |
karol83
FACHMAN

Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
ciśnienie jest na wszystkich równe 11. filtr pow ok, oleju nie bierze sa dwie cewki jest to 1.2 na wielopunktowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 8:37, 11 Paź 2011 |
|
 |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
faktycznie sprawdziłem Roman ma racje z tymi cewkami.. Wiec zostaja kable i świece...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 17:04, 11 Paź 2011 |
|
 |
karol83
FACHMAN

Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: pomorskie Płeć:
|
|
|
|
 |  | Jak jest dwie cewki to pali 1-4 i 2-3,może są słabsze cylindry może podbierać olej na tych cylindrach a że jest ciśnienie bo olej uszczelnia,sprawdzić świece filtr powietrza termostat czy jest sprawny. |
A według info-tech kolejność zapłonu jest 1-3, 4-2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 17:12, 13 Paź 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
 |  |  |  | Jak jest dwie cewki to pali 1-4 i 2-3,może są słabsze cylindry może podbierać olej na tych cylindrach a że jest ciśnienie bo olej uszczelnia,sprawdzić świece filtr powietrza termostat czy jest sprawny. |
A według info-tech kolejność zapłonu jest 1-3, 4-2 |
Ale ja ci nie podawałem kolejności tylko jak idą kable z cewek na świece a jest iskra w danej chwili i na pierwszym i na czwartym i tak jest i na drugim i jednocześnie na trzecim,tak było i w Fiacie 126P była jedna cewka i wychodziło z niej dwa przewody na świecę.A kolejność jest 1-3-4-2 a pierwszy jest od rozrządu bo we Francuskich pierwszy jest od strony sprzęgła,skrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:10, 13 Paź 2011 |
|
 |
|