Autor |
Wiadomość |
lukaszxx
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Fiat stilo 1.6 16v problem z ciśnieniem oleju!!!! |
|
Po około 30 minutach pracy silnika zapala się ciśnienie oleju,wymienione panewki główne i korbowe , wymieniony czujnik ciśnienia oleju. jeżeli ktoś spotkał się z czymś takim bardzo prosze o pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:17, 02 Sie 2011 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Mierzyłeś wał,czy tak na pałę założyłeś nowe panewki a może był za bardzo zużyty na panewkach głównych i to właśnie ci nic nie dało założenie nowych panewek.Jakim olejem zalałeś sinik? Szlif wału jest co 0.25 mm to się nie raz wydaje że ładnie wygląda a on jest ale do szlifu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 10:59, 02 Sie 2011 |
|
 |
mario23
Super Spec

Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Pewnie zalany jest syntetyk jak się olej rozgrzeje to ciśnienie spada.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 11:04, 02 Sie 2011 |
|
 |
lukaszxx
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
zalany jest pół syntetyk,ale broblem jest chyba w przewodzie który idzie na czujnik cisnienia oleju, bo po rozgzeaniu silnika przewód zdjety z czujnika ma przejscie do masy, a sam czujnik nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 11:24, 02 Sie 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Bo jak zdejmiesz przewód z czujnika i do tchniesz do masy to ci kontrolka oleju świeci i tak ma być.Czujnik jest tak skonstruowany jak jest ciśnienie to podnosi zworkę w czujniku i rozłącza jak spada ciśnienie to zworkę łączy i kontrolka świeci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 11:30, 02 Sie 2011 |
|
 |
lukaszxx
Starszy podawacz kluczy

Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
zle mnie kolego zrozumiałeś, chodzi o to że w momencie kiedy zapali się ciśnienie oleju i zdejme przewód z czujnika i zmierze go miernikiem na pzreejscie z masą to przejścia nie ma czuli teoretycznie nie powinna świecić kontrolka ciśnienia oleju, jestem właśnie w trakcie ustalania z czym ten czujnik jest jeszcze połączony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 12:31, 02 Sie 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ja cię zrozumiałem dobrze a jak chcesz czy jest dobrze to prosta sprawa kabel jeden koniec do plusa poprzez żarówkę drugi od żarówki do czujnika i będzie ci świecić jak nie będzie ciśnienia a jak zapalisz to zgaśnie a jak spadnie ciśnienie to zaświeci.Czujniki są ustawiane np;na 0.6atm,0.8atm nie wiem jaki jest u ciebie założony nie raz zależy od koloru czujnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:41, 02 Sie 2011 |
|
 |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Czy cos jeszcze dolega oprócz tej lampki? Jak chodzi to auto na zimnym/ciepłym. Jak sie właczy kontrolka po pół godziny na ciepłym silniku spróbuj zwiekszyc obroty na 2000 - 3000 obr dosłownie na sekunde - zobacz czy zgasnie....na moment w którym zwiekszyłes obr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 3:04, 04 Sie 2011 |
|
 |
|