Autor |
Wiadomość |
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
Fiat Tempra |
|
Witam wszystkich:)
Mam mały problem ze stojaca u mnie Tempra 2.0i 16V wtrysk wielopunktowy. Mianowicie dzisiaj chciałem ja odpalic mozna powiedziec ze odpaliła ładnie i chodziła równo. Po przejechaniu jakiegos kilometra zaczeła wariowac, cos zaczeło strzelac tak jakby w kolektorze dolotowym (miedzy przepustnica a kolektorem) w sumie ciezko jest okreslic miejsce lekkich wybuchów. Apropo jak dodaje gazu samochód zamiast wchodzic na obroty spada z nich;/ Jezeli ktos wie cos na ten temat bede bardzo wdzieczny
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:03, 28 Kwi 2009 |
|
|
|
|
Gość
|
|
|
najprawdopodobniej masz zły skład mieszanki, być może jakieś nieszczelności dolotu ,albo coś z zapłonem się ...
|
|
Wto 23:06, 28 Kwi 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Na początek zaczął bym od świec.
|
|
Śro 9:45, 29 Kwi 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Swiece, kable. Iskra dobra, dolot powietrza szczelny. Dopowiem równiez ze na gazie dzieje sie to samo... Tak wiec wykluczmy dopływ paliwa. To jest silnik od Lanci 16V. Strasznie duzo elektryki i wezyków podcisnieniowych... Juz chyba z 4 dni sie mecze aby ustalic usterke:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:50, 01 Maj 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Nikt nic nie wie o tych silnikach;/ Odpalic odpali jedzie sie okolo 2km i nagle traci moc i juz nie idzie jechac:( Przeczysciłem przepustnice (przepływomierza tutaj nie ma) i nic nie pomogło wezyki podcisnieniowe wszystkie sa na swoich miejscach... Czujniki działaja(sprawdzone u elektro mechanika) nikt w mojej okolicy nie ma kabla aby podłonczyc ten model (nawet w serwisie fiata).
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:07, 04 Maj 2009 |
|
|
Tarantula
Specjalista
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 34 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Belgia/Małopolska KLI Płeć:
|
|
|
|
Witaj.
Pisałeś o stukach w układzie dolotowym.Po mojemu to coś nie tak z mieszkanką.Nie pamietam już czy za uboga czy bogata,pamietam tylko ze przejawiało sie to stukami z dolocie.Może coś z pompa?
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:14, 04 Maj 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Pompa nowa:) Hehe flitr paliwa i powietrza takze (równiez na filtrze stozkowym sa identyczne objawy) Co sadzicie o zapchanym katalizatorze?? Moga byc takie oznaki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:36, 05 Maj 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Wtedy odstawiłem ta robote i dzisiaj bede próbował znów cos skurac z ta Tempra:(
Dzisiaj odpaliła elegancko choc prawie miesiac stała nie odpalana... Chodzi tylko na 2-3 gary gdy wejdzie na obroty powyzej 2000 chodza 4 gary. W autodacie zauwazyłem ze ten samochód posiada 2 paski rozrzadu. Jeden z nich ten krótszy kiedys mi sie zerwał kupiłem nowy i załozyłem:D A teraz patrze a tam sa znaki na tym drugim pasku ciekawe od czego ten pasek jak ktos wie niech cos napisze o nim:)
Ustawie ten pasek na znaki i zobaczymy co bedzie sie działo z autem:P
(pamietam jak tylko sie urwał ten pasek to samochód juz zaczoł dziwnie chodzic)
Pozdrawiam[img][/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kełysz dnia Pon 12:17, 15 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pon 12:07, 15 Cze 2009 |
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
no ale masz pasek oddzielny do alternatora co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 17:01, 15 Cze 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Tak:P
- Jest pasek rozrzadu (z jedenj strony uzebienie jak w kazdym)
- Ten dziwny pasek (z dwóch stron uzebienie )
- Pasek klinowy (pompa wody, wspomaganie, alternator)...
I nie mam pojecia od czego jest ten pasek...
Dzisiaj nie miałem czasu zeby go ustawic (inne zajecie) dopiero w srode powiem wam czy jest jakas róznica:)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 18:10, 15 Cze 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Pasek ustawiony silnik chodzi elegancko do pewnego momentu. Opisze to dokładnie ustawiłem dawke powietrza tak ze silnik chodzi elegancko reaguje na kazde wcisniecie gazu tak jak powinnien od 1200 do 7500 okolo 3 sek sie podnosi obrotomierz... Dobra z usmiechem na twarzy wsiadam w auto i spokojnie chcem przebyc odcinek próbny no i nagle auto zaczyna szarpac brak mocy jakies stuki z pod maski. Jakos dojechałem na podwórko. Teraz na ciepłym silnkiu dzieje sie to co kiedys czyli z straszna zamuła wchodzi na obroty z filtra stozkowego słychac straszne ssanie powietrza (warkot).
-Ustawiony pasek nr2,
-oczyszczony siniczek krokowy,
-oczyszczona przepustnica,
-odpowiednia dawka paliwa (dobrze chodziło na biegu jałowym)
Co to moze byc panowie??
z góry dzieki
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 15:21, 26 Cze 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Nie wiem czy to coś pomoże ale sprawdź czujnik podciśnienia, miałem podobne objawy w renault megane z tego powodu.
Pozdrawiam
|
|
Pią 17:11, 26 Cze 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Najgorsze jest to ze ten samochod ma wiecej elektroniki od mojej Bemki e34 a nie ma podłaczenia pod kompa
Dla jaj z holowałem go do niby najlepszego mechanika w mojej okolicy akurat miał wolne miejsce (umówiłem sie szybciej). Otwieram maske a on do mnie przepraszam ale ja za silniki LANCI sie nie zabieram i tutaj w okregu nie znajdziesz takiego mechanika (i tutaj miał racje). No trudno sam bede sie meczył. Na poczatek podmienie kompa i zobacze co sie stanie...
Jakies pomysły pisac wszystko mnie poratuje.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:37, 26 Cze 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
Rozumiem ze cisnienie paliwa sprawdzales i jest takie jak powinno...?? Wlosi czesto stosuja taki wynalazek jak rezystor ktory jest odpowiedzialny za napiecie na pompie paliwa, a co za tym idzie za cisnienie paliwa. Wyglada to jak "sprezyna" i z obu stron podlaczone sa do niej przewody. Sprawdz czy na nich nie ma przypadkiem jakiejs sniedzi. Z tego co pamietam to na lewej podluznicy sa przykrecone przewody masowe, jeden z nich jest od cewki zaplonowej wiec i te styki posprawdzaj lacznie z cewka. Robilem kiedys fiata tipo z podobnym silnikiem (grand tursimo czy jakos tak sie nazywal) i wlasnie to bylo przyczyna podobnych objawow jak opisujesz.
|
|
Sob 0:26, 27 Cze 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Tutaj jest troche inaczej no ale bede szukał tego rezystora:)
Dzieki jutro powiem co i jak:)
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:59, 28 Cze 2009 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Wszystko wyczyszczone:) Tylko ze teraz odpalic nie chce:D To juz jest dla mnie naprawde smieszne:D Zalewa go iskra jest a nie odpali za chiny swiata...
Podejzewam moduł pod cewka. Ale to sie okaze.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 13:51, 30 Cze 2009 |
|
|
|