Autor |
Wiadomość |
FORD TRANSIT 2.5 D
Nowicjusz
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
|
Ford Transit 2,5 D kopci po remoncie |
|
Mój Ford Transit 2.5 D po kupnie został cały silnik wyremontowany i jak już go po remoncie odpaliłem to kopci bardzo na niebiesko a oleju nie pobiera wtryski są dobre pompa wtryskowa też a kopci bardzo bardzo prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:00, 20 Mar 2011 |
|
|
|
|
cynio
Młotkowy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Northolt Płeć:
|
|
|
|
witam. Być może masz ustawiony źle kąt wtrysku. Jak jest za późny to ma prawo dymić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:18, 20 Mar 2011 |
|
|
FORD TRANSIT 2.5 D
Nowicjusz
Dołączył: 20 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
|
|
|
| | witam. Być może masz ustawiony źle kąt wtrysku. Jak jest za późny to ma prawo dymić. | ok dzięki a ustawie to sam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:23, 20 Mar 2011 |
|
|
cynio
Młotkowy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Northolt Płeć:
|
|
|
|
Jeżeli masz sprzęt, dane i jako taką wiedzę to owszem. Jeżeli nie dasz rady to podjedź do "pompiarza" i sprawa załatwiona, zrobi to na aucie a koszta nie powinny być zbyt duże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 23:53, 20 Mar 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
mozna probować na oko, ucho i nos:) ale najlepiej jak pojedziesz do regulacji. wystarczy pompe pyknac troszke do przodu i powinno byc dobrze:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:51, 21 Mar 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Nie ma żadnego ustawiania początku wtrysku,pompę przy zakładaniu ustawia się na blokadę i zakładasz pasek rozrządu też na blokady wału i wałka rozrządu a żeby było dokładne ustawienie pompy to koło napędu pompy masz otwory tzw. fasolki i po zamontowaniu paska i napięciu dokręcasz te trzy śrubki i wyciągasz trzy blokady i silnik gotowy do odpalenia.Jest możliwość przyspieszenia luzując te trzy śrubki na kole pompy (wcześniej zaznacz w którym miejscu była pompa) i dosłownie 1mm tą nakrętką skręć według wskazówek zegara w prawo i dokręć te trzy śrubki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:58, 21 Mar 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|