Autor |
Wiadomość |
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Golf II rozrząd 1.8 8V |
|
Jutro wymieniam w/w aucie rozrząd prośił bym szanownych kolegów o schemat i krótki opis zwłaszcza jak naciągnąc rolke i jak mocno bez ''pazurków teściowej''
Bardzo dziekuje za porady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:02, 10 Cze 2010 |
|
|
|
|
zubi1990
FACHMAN
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SPYTKOWICE Płeć:
|
|
|
|
podaj kod lub kilowaty yo będzie prościej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 19:58, 10 Cze 2010 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Właśnie mam problem z określeniem dokładnie mocy. Klient zostawił mi auto na wymiane uszczelki pod pokrywą zaworów chłodnicy itd. przy wymianie stwierdziłem że rozrząd wygląda jak pas z młockarni. Po tel. do klienta że auto jest do odbioru powiedziałem że rozrząd to masakra i powiedzał mi żeby wymienic i tyle miałem z nim kontaktu, dowodu też nie zostawił. Jak moge znaleśc kod silnika??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:10, 10 Cze 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Znak odniesienia na przedniej stronie koła rozrządu 1.6 / 1.8
DX, EG, EM, EV, EW, EX, EZ, FB, FD, FH, FK, FN, FP, FR, FT, FV, GH, GU, GX, GZ, HM,
HN, HT, HV, JB, JH, JJ, KT, PB, PF, PN, RD, RE, RF, RG, RH, RP, RV, AAM, ABN, ABS,
ADY, ADZ, AGG, AKR, ANN, ANP, EZA, 1F, 1P, 2E, 2H
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 7:06, 11 Cze 2010 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Koledzy mam mały prpoblem z tym rozrządem. Srubki na kole pasowym były tak zjechane że nie dało się ich odkręcic więc odkręciłem śrube główna z wału i zdjąłem razem z kołem zębatym rozrządu no i wiadomo że wszystko się po przestawiało nie miał bym z tym problemu gdy były znaki a tu są nawet po 3 na każdym kole tylko że żadne się nie pokrywają. J teraz moje pytanie jak to ustawic nie mając znaków??
Dziękuje za podpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 11:54, 11 Cze 2010 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
Są 2 rózne rozrządy w tych silnikach. Tak jak ukazał to Roman lub tak:
Masz znaki fabryczne.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 13:23, 11 Cze 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Masz opis tego schematu;
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 14:28, 11 Cze 2010 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Zrobione ale ten kto wymieniał przede mna rozrząd nie wiem co z nim robił bo wogóle znaki sie nie pokrywały w żaden z dwóch podanych sposobów i auto nie odpalło.
Ustawiłem 1 tłok w GMP według znaku na kole zamachowym, zawory na 1 tłoku zamknięte ( suw pracy ), wtedy znak na kole od wałka znajdował się na godz 8. palec w kopółce ustawiłem na znak czyli zaplon na 1 tłoku, w tej pozycji znak na kole napędzajacym aparat zapłonowy był na godz 12. Po odpaleniu w ten sposób wyregulowałem zapłon aparatem i auto śmiga aż miło.
Ustawiając na znaki silnik nawet nie miał chęci odpalic. A koła od rozrządy pomazane markerem jak malowanka, tragedia robic cos takiego.
Dziekuje wszystkim za rady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:17, 11 Cze 2010 |
|
|
fifek
Młotkowy
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
A przynajmniej zaznaczyłeś sobie nowe znaki co by sobie być może ułatwić prace?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:15, 11 Cze 2010 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Mój błąd że nie zaznaczyłem przed demontarzem i nie byłem przygotowany na takie cyry pierwszy raz tak miałem żeby orginalne znaki się nie zgrywały przy prawidłowo ustawionym rozrządzie ale dałem rade.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:24, 11 Cze 2010 |
|
|
wasylek
Fachura
Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: gdansk Płeć:
|
|
|
|
jak mogą sie niezgadzac orginalne znaki? nie ma takiej mozliwosci. w golfinach II jest patent zeby ustawic koło wału z kołem wałka rozrzadu w lini pionowej ku sobie a koło aparatu na godzine 9 i zamienic przewody na aparacie ale juz nie pamietam chyba cofnac o jeden. i bedzie normalnie smigało. a co do orginalnych znaków to pewnie sa dobre tylko przewody pozamieniane:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:46, 11 Cze 2010 |
|
|
jojtek
Spec
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Też pomyślałem po złożeniu o przewodach.
Znaki się nie zgrywały. Jak ustawiłem znak na wale i na kole od aparatu to znak na kole wałka był w lewym dolnym rogu jak znowu ustawiłem palec rozdzielacza na znak to na kołach nic nie pasowało jedynie jakie znaki na kolach pasowaly to od aparatu i od wału a reszta w cały świat. Teraz też nie zgrywają sie znaki ale silnik pracuje równo i pali od strzała to najważniejsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:57, 11 Cze 2010 |
|
|
|