Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Hamulec ręczny volvo xc90 automat

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Hamulec ręczny volvo xc90 automat
Autor Wiadomość
vivaldi
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ostrołęka

Post Hamulec ręczny volvo xc90 automat
Witam.
Mam taki mały kłopot.
Volvo xc90 <autko>
Kawał drogi od domu w czasie jazdy straszny pisk z tyłu auta.
Doszedłem do wniosku , że trzyma hamulec ręczny. Zdobyłem klucze i rozkręciłem tylne hamulce. I okazało się , że miałem rację. Okładziny od ręcznego poodpadały od szczęk i blokowały. Doszło do tego , że pourywało te małe sprężynki które trzymają szczęki.
Zeby jakoś jechać dalej wywaliłem te szczęki i złożyłem bez nich.

Teraz mam kłopot bo kumpel się zapytał czy bym mu to naprawił. I jakiegoś większego kłopotu nie widzę ale GDZIE TEN HAMULEC MA JAKĄŚ REGULACJĘ?
Przy kołach nic nie widziałem więc podejżewam , że przy dźwigni.
Czy może mi ktoś opisać jak to wygląda?
Volvo xc90 2,5t automatyczna skrzynia.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:20, 09 Sie 2009 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
czołem...
między szczękami powinien być regulator rozejścia szczęk;czy jakoś tak; na dole lub u góry (tulejka z grubą zębatką blokującą się zazwyczaj o sprężyne ściągającą szczęki
pozdro..


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:14, 09 Sie 2009 Zobacz profil autora
vivaldi
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ostrołęka

Post
Jeśli chodzi ci o rozwiązanie podobne jak w bmw to niestety nic podobnego tam nie ma.
Między szczękami jest stały rozpierak bez żadnych regulacji.
To musi być regulowane jakoś inaczej.
Może ktoś wie?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 7:38, 10 Sie 2009 Zobacz profil autora
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Pewnie gdzieś na linkach jest regulacja.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:46, 10 Sie 2009 Zobacz profil autora
vivaldi
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ostrołęka

Post
Kolega kupił nowe szczęki i sprężynki. Zamontowałem je bez problemów a żadna regulacja nie była potrzebna. Wszystko działa idealnie. Nic nie ociera jak puszczony a zaciągnięty trzyma solidnie.
Ogólnie to była robota z serii banalnych.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:11, 15 Sie 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Zamykam jak cos to na PW

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:37, 15 Sie 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin