Autor |
Wiadomość |
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Hydropopychacze problem! |
|
witam! Mam przypadek golfa V 1.9 105km po chipie ktory nie chcial odpalac, sprawdzone zostalo praktycznie wszystko, sterownik, immo irp, nie chcial odpalac nawet na plaku, cisnienie sprezania ok, w koncu wzialem sie za rozbieranie i doszedlem do hydropopychaczy, ktore bez problemu wciskam palcem, nawet po zanurzeniu w oleju nie robia sie twarde,
Pytanie teraz jaka mogla byc przyczyna ze wszystkie 8 popychaczy nie dziala?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:04, 04 Sie 2011 |
|
|
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
popychacze powinno się sprawdzać dopiero po nagrzaniu silnika jak dobrze się napompują. Zanurzenie w oleju nie wiele da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:11, 04 Sie 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
tak ale zimnie powinny tak czy tak miec tolerancje jakichs 2mm a te maja okolo 7mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:40, 04 Sie 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
..nie chciał odpalać na plaku?? zupełnie?? Sprawdz kompresje to po pierwsze, rozrząd jest ok?? Warto tez sprawdzić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 0:41, 05 Sie 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
rozrzad sprawdzony, cisnienie ponad 30, takze to odpada, wyciagnalem hydropopychacze i wciskam je palcem bez problemu, nawet po zanurzeniu w oleju powinny sie itwardzic, wydaje mi sie ze wlasciciel albo nie rozgrzal auta i dawal w palnik albo od razu odpalił i cisnal, i pompa nie zdazyla napompować oleju na glowice.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:19, 05 Sie 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Wymień popychacze i wróci wszystko do normy a właściciel czy dawał po gazie zaraz po odpaleniu to nie ma nic do trzymania oleju w popychaczach.Bo to co ty twierdzisz to p[o odpaleniu zawsze było by klekotanie niczem by olej doszedł do popychaczy a tak nie jest po odpaleniu silnika jak jest dobrze to nic nie słychać.Sprawdź ciśnienie paliwa czy pompa daje na pompo wtryski,i jeszcze jak kręcisz to dymi chociaż trochę czy nic nie dymi jak nic to coś z paliwem przy kręceniu rozrusznikiem po odkręceniu korka nie dymi czarnym dymem?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Pią 21:41, 05 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 21:30, 05 Sie 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
masz racje ze normalnie to bez roznicy ale gdy silnik jest po chipie i kreci sie szybciej i wyzej moze miec to znaczenie, wymienilem popychacze jednak przed odpaleniem przy kreceniu silnika kluczem bylo slychac stukot tak jakby zawor sie zawieszal i puszczal w momencie spotkania z tlokiem, takze wydaje mi sie ze zawor sie skrzywil albo zatarl na prowadnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 14:15, 09 Sie 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ale po założeniu nowych popychaczy tak się zdarza że nie ma nawet ciśnienia w cylindrach i po odpaleniu są stuki ale zawsze przed odpaleniem trzeba pokręcić silnik kluczem jak przyblokowywuje to zostawić na chwilę i po chwili znowu pokręcić jak jest bez blokowania to można próbować rozrusznikiem a gdy zapali niech chodzi na wolnych obrotach dopóki się nie podgrzeje i szklanki się nie odpowietrzą jak słychać jeszcze stuki podwyższyć jeszcze przez chwilę obroty np;do 1500 i powinno się ustatkować lub zgasić go i po chwili odpalić i będzie OK
Wskazówka
Po zamontowaniu nowych popychaczy szklanko-
wych nie można uruchamiać silnika przez około 30
min. Hydrauliczne, współpracujące elementy muszą
się ułożyć. W przeciwnymrazie nastąpi kolizja zawo-
rów z tłokami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 17:21, 09 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Wto 15:07, 09 Sie 2011 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
no gdyby to był jeden zawór to by odpalił..... pozatym miałbyś mniejszą kompresje na 1 z tłoków...przynajmniej tak mi sie wydaje...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 22:46, 09 Sie 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Spróbuj jeszcze z ściągać zasilanie z pompo wtrysków i próbować wtedy zapalić jak nie zapali to następny tylko tamten zakładaj i tak do końca jak zapali to ten wtrysk co jest zdjęte sterowanie będziesz miał do wymiany.
To było opisywane już na forum.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 17:28, 10 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 14:32, 10 Sie 2011 |
|
|
moto-doctor
Starszy podawacz kluczy
Dołączył: 23 Paź 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Okazalo sie ze pod jednym zaworem zebralo sie tyle nagaru ze sie blokowal i gdy obkrecalem kluczem cofal sie dopiero gdy spotkal sie z tlokiem, nie zostal pogiety tylko trzeba wyciagnac zawory wymienic gumki i wyczyscic prowadnice z nagaru
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 0:37, 11 Sie 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To się robi taka mieszanina spalin gdy załącza się EGR/AGR i cząsteczek oleju z przewietrzenia skrzyni korbowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 8:37, 11 Sie 2011 |
|
|
|