Autor |
Wiadomość |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Merc 190 diesel |
|
Pany,
jutro przystępuję do wymiany uszczelki pod głowicą w aucie z tematu. Nie mam żadnego doświadczenia z łańcuchami rozrządu. Plan mam taki że po zdjęciu pokrywy odkręcę koło z wałka rozrządu, łańcuch podwieszę żeby nie opadł i tyle.
Tam jest olejowy napinacz łańcucha, trzeba go wykręcać? Czy może zdjąć całkiem łańcuch żeby czegoś nie napitolić?
Niech ktoś napisze jakieś cenne wskazówki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 20:56, 01 Wrz 2011 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Najpierw ustaw sobie na znaki koło pasowe OT wałek rozrządu do znaków możesz i przyblokować pompę wtryskową wykręcając zaślepkę a wkręcasz przyrząd do blokowania taki jaki jest do montażu pompy ale zbyteczne,wykręć napinacz odkręć koło rozrządu i łańcuch podwieś sobie żeby ci nie wpadał i do dzieła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:33, 01 Wrz 2011 |
|
 |
rafaello1974
Spec

Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
POWIEM JAK ROMAN ,,A DLA PEWNOSCI ZROB SOBIE TEZ ZDJECIA ,,I ZAZNACZ SOBIE SWOJE CECHY TEZ PO 2 NA KAZDE KOLO -PONIEWAZ 2 CECHY ZAWSZE MUSZA SIE ZGRAC,Z JEDNA TO ROZNIE,,ALE JAK ZABLOKUJESZ WSZYSTKO DOBRZE TO POWINNO CHODZIC JAK W ZEGARKU PO WYMIANIE
NIEMA JAZDY BEZ GWIAZDY CHLOPIE
POZDRAWIAM RAFAL
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 23:44, 01 Wrz 2011 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ej Panowie, to że trzeba ustawić wszystko na znaki i najlepiej dorysować swoje to wiedziałem
Dzięki za info, dziś biorę się za tą padaczkę bo wcześniej nie było czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 8:19, 03 Wrz 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
 |  | Ej Panowie, to że trzeba ustawić wszystko na znaki i najlepiej dorysować swoje to wiedziałem
Dzięki za info, dziś biorę się za tą padaczkę bo wcześniej nie było czasu. |
To co chciałeś jeszcze wiedzieć jak wiedziałeś że trzeba ustawić na znaki rozebrać i złożyć? to czy napinacz trzeba wykręcić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 9:53, 03 Wrz 2011 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Zawsze wolę pytać żeby potem niespodzianek nie było.
Swoją drogą... ktoś mi mówił że jak się "nie wie" jak zamontować napinacz to zrywa się łańcuch na 500km... prawda to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:32, 04 Wrz 2011 |
|
 |
rafaello1974
Spec

Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: U.K
|
|
|
|
powiem tak niewiem kto ci tak mowil,ale napinacza nie zamontujesz inaczej niz powinien byc zamocowany,a lancuch zerwac to czeba byc szpecem,no chyba ze sie myle ale mnie sie to jeszcze nigdy nie zdazylo to jak puzle wszystko pasuje do siebie,
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:03, 05 Wrz 2011 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To nie przy tym silniku ten napinacz przecież ci się wciska jak go dogniećcież ręką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 8:53, 05 Wrz 2011 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A macie Pany jakieś siły dokręcania wałka nierządu i głowicy? Bo klient mi jeszcze uszczelki nie doniósł a tam zazwyczaj są siły...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 0:06, 07 Wrz 2011 |
|
 |
mario23
Super Spec

Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
A jaki tam masz motor dokładnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 10:44, 07 Wrz 2011 |
|
 |
student
FACHMAN

Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
2.0 diesel, ile KW to napiszę potem.
Generalnie zdjąłem głowicę, i jest problem z wykręceniem forkomór klient zabrał głowicę i znikną he he...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 19:36, 12 Wrz 2011 |
|
 |
|