Autor |
Wiadomość |
mrk
Nowicjusz
Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
na wolnych obrotach nie chodzi na jednego tłoka |
|
Witam, kupiłem ostatnio sprintera 2.9 td. Problemem jest że na wolnych obrotach nie chodzi na jednego(pierwszego) tłoka a po dodaniu gazu już sie równa. Zrobione planowanie głowicy, wyregulowane zawory, nowe końcówki wtrysków, ciśnienie ok no dosłownie wszystko zrobione na gienał. zaplon wyregulowany,a wogóle jaki ma być kąt wyprzedzenia dokładnie,
swieci się jeszcze jakis bląd EDC czy komputer moze miec cos z tym wspolnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:37, 15 Maj 2011 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
EDC
Eletronic Diesel Conttrol
Ogólna nazwa elektronicznych systemów sterujących stosowanych w silnikach wysokoprężnych. W systemach tych regulowane są za pośrednictwem siłowników i zaworów elektromagnetycznych następujące parametry: początek tłoczenia paliwa, wielkość dawki paliwa czas trwania wtrysku, ciśnienie wtrysku.
Podepnij pod komputer i zobaczysz co wyjdzie ale jest jakiś błąd,nie pali jak gorący? zimny to pali na wszystkie?ściąg mu kostkę z czujnika temperatury silnika czy będzie jakaś reakcja.Na początek sprawdź początek wtrysku.Początek wtrysku to 0.9mm jak nie pomoże to dawka paliwa za mała,podmień jeszcze wtryska na pierwszym cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 15:04, 15 Maj 2011 |
|
|
mrk
Nowicjusz
Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
czy zimny czy cieply chodzi tak samo nie rowno, pali od razu bez kolysania tak i na zimno i cieply,obnizylem nawet cisninie ta koncowkach bo jakby pompa nie wydalala juz i cos sie polepszylo od poczatkowego stanu ale dalej kuleje bo wczesniej zaznaczam ze nawet na dwa nie chodzil(pierwszy ostatni); jutro podąze za wskazówkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 16:21, 15 Maj 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ciśnienie na wtryskach to 180 - 210 atm tylko jak dawka jest mała to też tak może się pieprzyć musiał byś przestawić na sterowniku do przodu w stronę chłodnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:53, 15 Maj 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|