Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Nierówna praca na zimnym golf II 1.6

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Nierówna praca na zimnym golf II 1.6
Autor Wiadomość
robi139
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kruszwica zagople
Płeć: Mężczyzna

Post Nierówna praca na zimnym golf II 1.6
Witam. Jak wiecie uporałem się z usterką rozrusznika i golfik chodzi. Lecz od dłuższego czasu jest w nim taki problem że jak po nocy go odpalam jak jest zimny to ciężko odpala długo musze go kręcić i pompować gazem i wtedy odpali. Lecz po odpaleniu muszę trzymać gaz w podłodze bo autem trzęsie i chodzi może w granicach 2 tys z kawałkiem i ani troche wyżej a gdy puszczę gaz to zdechnie momentalnie. Gdy trzymam tak podłogę i pochodzi z 2 min to nagle wejdzie na obroty i już równiutko pracuje. Dotychczas mi to nie przeszkadzało ale jak już zrobiłem porządek z rozrusznikiem to przy okazji to zrobię bo chwile wolnego czasu mam. Jakie sa wasze koncepcje na ten temat. Dodam że na gazie i benzynie tak samo się dzieje. Aha ps silnik lodowaty a na zegarach temperatura na max i miga kontrolka że zagrzany nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego ale spory czas tak jeżdzę. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:36, 28 Sty 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Wg mnie coś z zapłonem.Zmien świece,sprawdz przewody.Może też czujnik położenia wału korbowego.
P.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 23:45, 28 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zawsze wpisuj kod silnika bo nie wiadomo co to jest,wiem tylko że 1.6 dalej????. Jeżeli jest na jedno punkcie to co ci daje pompowanie pedałem gazu chyba przyzwyczajenie.Jaki silnik!


Post został pochwalony 0 razy
Pią 10:31, 29 Sty 2010 Zobacz profil autora
robi139
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kruszwica zagople
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie jest to gaźnik a w gaźniku można pompować gazem mi np bez pompowania nie wiem czy by odpalił. Pozatym wtrysku się nie pompuje bo można zalać takie są moje wiadomości. Jakieś pomysły co z tym zrobić??


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:59, 29 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przeczytałeś moją odpowiedz ? gdy jest na jedno punkcie czy wielopunktowy możesz pompować do woli ile chcesz i tak go nie zalejesz bo paliwo dostarcza wtrysk i wtryski przy wielopunkcie.A przy gaźniku za każdym ruchem pedału gazu jest wtryśnięte paliwo.Napisz co masz; gaźnik,jednopunktowy wtrysk czy na pełnym wtrysku.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 13:34, 29 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Jak to jest gaźnik to napisz jaki typ gaźnika. Pompując gazem pompka przyspieszająca wpuszcza dawkę paliwa do gardzieli i dlatego ci zapala. Ale on powinien zapalać bez tego. Prawdopodobnie nie zamyka się przepustnica rozruchowa.
Co do zegara temperatury i kontrolki płynu to będzie prawdopodobnie wina czujnika. Włącz zapłon i zdejmij z niego przewody. Powinno pomóc.
Pią 13:41, 29 Sty 2010
robi139
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kruszwica zagople
Płeć: Mężczyzna

Post
Ok to jest gaźnik ale jaki typ to nie wiem. Z tym czujnikiem to spróbuję.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:05, 29 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak masz gaźnik to powinno zadziałać automatyczne sanie. Przy gaźniku z boku jest przystawka i dochodzą do niej przewody płynu z głowicy jeden zasilający drugi powrót i w tej przystawce jest bimetal jak stygnie silnik to zamyka przepustnicę od ssania a jak się nagrzewa to otwiera. I masz tam jeszcze regulację.Ale to opisuję jeśli masz ten gaźnik.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 15:52, 29 Sty 2010 Zobacz profil autora
robi139
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kruszwica zagople
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak mam gaźnik na 100%. Sugerujesz ze ten bimetal jest przyczyna??


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:35, 29 Sty 2010 Zobacz profil autora
Zbynio
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 05 Sty 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź czy na zimnym silniku ta klapa od ssania jest zamknięta , jeśli jest otwarta to masz przyczynę.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:32, 29 Sty 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin