Autor |
Wiadomość |
28012007
Podawacz kluczy
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: torun Płeć:
|
|
opel astra 1.7 tdi isuzu |
|
PANOWIE mam problem około miesiąca temu wymieniłem uszczelkę głowicy bo poszedł olej do wody głowica została sprawdzona czy nie jest pęknięta wszystko było ok do dziś .A dziś zaczęły puchnąć węże i zbierać ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym czy przyczyną może być znowu uszczelka. Ps na uszczelce było napisane zalecana wymiana szpilek NIE WYMIENIŁEM ICH czy przyczyną było by niewymienienie szpilek i głowica mogła się popuścić pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 19:45, 23 Mar 2012 |
|
|
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Wszystko jest możliwe a dokręcałeś w odpowiedniej kolejności i odpowiednią siłą ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:02, 23 Mar 2012 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
z dobrze założyłeś uszczelkę napisem top do góry ja bym na szpilki nie stawiał chyba że ja źle dokręciłeś złą silą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 20:13, 23 Mar 2012 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Dobra uszczelka i nowe śruby to podstawa. Sprawdź bolk czy nie jest gdzieś krzywy no i głowicę sprawdź czy jest prosta. I tak jak koledzy pisali oczywiście odpowiednim momentem musisz dokręcić i w odpowiedniej kolejności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:13, 23 Mar 2012 |
|
|
Zipero
Starszy młotkowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
A JA jeszcze dodam abys sprawdził korek przy zbiorniczku wyrownawczym moze zaworek nie puszcza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 21:19, 23 Mar 2012 |
|
|
28012007
Podawacz kluczy
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: torun Płeć:
|
|
|
|
korek został wymieniony na nowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 28012007 dnia Pią 21:28, 23 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Pią 21:21, 23 Mar 2012 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Głowica była szlifowana? czy tylko uszczelka wymieniona? na starej uszczelce były oznaki puszczania kompresji? to jest bardzo ważne,nie szukaj w śrubach bo to one nie mają nic wspólnego,no chyba że nie dokręciłeś odpowiednią siłą ale dokręcenie miałeś na ulotce dostarczonej wraz z uszczelką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:13, 23 Mar 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Ja przewaznie jak zdejmuję czopkę do oddaję ją do "regeneracji " trochę trzeba zapłacić ale jest pewność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:17, 23 Mar 2012 |
|
|
28012007
Podawacz kluczy
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: torun Płeć:
|
|
|
|
głowica była sprawdzana trochę to kosztowało i odpowiednio dokręcona pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:42, 23 Mar 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Może po prostu miałeś pecha i trafiłeś na 1/10k uszczelek z wadą fabryczną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:52, 23 Mar 2012 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
pompe sprawdzałes? termostat?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 10:49, 24 Mar 2012 |
|
|
28012007
Podawacz kluczy
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: torun Płeć:
|
|
|
|
zaraz po odpaleniu krótko pochodzi i robi się w wężach ciśnienie mówiłem klientowi ze sprawdzę jeszcze termostat ale stwierdził że mam już go nie dotykać . Przyczyną może być pompa? pierwszy raz spotkałem się z taką przyczyną czy mam pecha i trafiłem na wadliwą uszczelkę tak jak kolega napisał Ps widzę go jak śmiga tym autem pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 15:44, 24 Mar 2012 |
|
|
heniek53
Spec
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PODKARPACKIE Płeć:
|
|
|
|
A może zapowietrzył się układ chłodzenia i masz problem. Po wymianie uszczelki zalałeś płynem i odpaliłeś aż włączy się wentylator?? Czy tylko wymiana i poszło. Zawsze po wymianie odpalam aż włączy się wentylator uzupełniam płyn postoi ze 2 godz i dopiero dolewam i powinno być ok. Podstawa dobre odpowietrzenie i ma grać. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:21, 24 Mar 2012 |
|
|
28012007
Podawacz kluczy
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: torun Płeć:
|
|
|
|
tak zalałem płynem wentylator się załączył i rano dolałem płynu i było ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 19:29, 24 Mar 2012 |
|
|
ponin
FACHMAN
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: UE Płeć:
|
|
|
|
skoro wymiane przeprowadziles technologicznie to albo faktycznie wadliwa uszczelka ,
albo niezrobili szczelnosci i peknieta glowica
lub uszkodzony blok
pw.i termostat napewno niejest przyczyna kiedy weze puchna w poczatku pracy silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:00, 25 Mar 2012 |
|
|
soviet100
Moderator
Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czechowice - Dziedzice Płeć:
|
|
|
|
Jak puchną to na pewno kompresja ucieka do układu chłodzenia .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 0:09, 25 Mar 2012 |
|
|
Doktor
FACHMAN
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Wadliwa uszczelka moze byc przyczyną takich rzeczy. A swoją drogą sytuacja z wczoraj- przyjeżdza koleś renault kangoo benzyna 1.4, Któremu robiłem silnik po zerwanym pasku rozrzadu. Nowe zawory, głowica sprawdzona, splanowana, uszczelka pod głowice itd. W kazdym razie przyjeżdza i mowi ze był u innego mechanika i leci mu olej spod głowicy, i to dlatego ze ja założyłem odwrotnie uszczelke pod głowice i mam mu oddac pieniadze za czesci i robote. Wiec podałem mu młotek i poprosiłem zeby sie nim pier$%(*@ w głowe a potem tego co mu to powiedział - patrze a tu faktycznie leci ale spod pokywy zaworów. Pokazałem wytłumaczylem, nie niebardzo wierzył, ale wymieniłem mu ta uszczelke za free, bo i tak powinienem to zrobic za pierwszym razem ale z tego co pamietam to załozylem starą, bo nie była najgorsza, a składałem auto poźna nocą i nie miałem dostępu do uszczelki. W każdym razie wymieniłem i powiedziałem zeby obserwował. Także nie ma sie czym przejmować, zdarzają sie takie rzeczy. Ciekaw jestem czy w Twoim przypadku reklamacja ma jakiś sens?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:53, 25 Mar 2012 |
|
|
28012007
Podawacz kluczy
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: torun Płeć:
|
|
|
|
reklamacji nie będzie ponieważ sprzedał koleś auto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 14:40, 28 Mar 2012 |
|
|
|