Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Opel Omega 2.5 TD problem z kołem zamachowym |
|
Witam.Mam problem ze swoja Omegą 2.5 TD 95r , mianowicie na wianku koła zamachowego brakuję mi jednego słupka (taką otrzymałem diagnozę).Chciałbym się dowiedzieć czy taki słupek można wymienić czy trzeba kupić kompletne koło zamachowe.Jeżeli można wymienić ten słupek(nie wiem jak się na niego fachowo mówi)to czy trzeba rozbierać skrzynie , sprzęgło itd. czy tak jak podpowiedział mi jeden znajomy że będe miał tam dostęp od strony rozrusznika.Pytam tylko dlatego że są różne zdania mechaników i nie chcę się dać naciągnąć na kosztowną naprawę.(jeżeli faktycznie nie jest konieczna).Pozdrawiam i proszę o pomoc
|
|
Sob 19:34, 19 Sty 2008 |
|
|
|
|
Gość
|
|
|
Piszesz że masz problem ,rozumiem że auto nie pali.Słupek można dorobić z gwoździa nawet,ale go zamontować to pewnie skrzynie trzeba wyjąć.
|
|
Nie 18:35, 20 Sty 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
| | Piszesz że masz problem ,rozumiem że auto nie pali.Słupek można dorobić z gwoździa nawet,ale go zamontować to pewnie skrzynie trzeba wyjąć. |
Dzięki wielkie , bałęm się że będe musiał kupować koło zamachowe
Objawy mam takie ze auto powyżej 2.5k obrotów nie chce iść dlaej i predkość max to 120 km/h.
Palić pali ładnie tylko wkurza mnie ta max prędkość i jak się nie mylę to auto chodzi na 5 cylindrach(słupków jest pięć a powinni być chyba 6 jak cylindrów).Czy napewno nie będzie tam wglądu od strony rozrusznika ?
|
|
Nie 19:50, 20 Sty 2008 |
|
|
BenyBenito
Mechanior
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
Wyjmij skrzynie żebyś miał dostęp do kołków bo muszą być jednakowej wysokości wszystkie a tak będziesz miał problem z dobraniem odpowiedniej średnicy i długości.pozdr.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Nie 22:58, 20 Sty 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
| | Wyjmij skrzynie żebyś miał dostęp do kołków bo muszą być jednakowej wysokości wszystkie a tak będziesz miał problem z dobraniem odpowiedniej średnicy i długości.pozdr. |
Beny dałbyś jakiś namiar na siebie na PW , jeżeli oczywiście chciałbyś się tym zająć.
Ja jestem z Grodziska Mazowieckiego więc nie mam do Ciebie daleko jak coś
A jeżeli nie możesz lub nie chcesz to czy nie da się wyjąć tego kołka od strony rozrusznika i dorobić taki sam i włożyć spowrotem
|
|
Pon 0:52, 21 Sty 2008 |
|
|
edek
Mechanior
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Napiszcie mi do czego służą te kołki-skoro to jest silnik diesla.Czym one sterują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 0:36, 05 Lut 2008 |
|
|
leszek280
Mechanior
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
wyobrażnią hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 1:26, 05 Lut 2008 |
|
|
edek
Mechanior
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Leszku jesteś bardzo miły ale prosiłem o sensowną odpowiedz ale chyba sam nie wiesz skoro piszesz bez sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:26, 05 Lut 2008 |
|
|
leszek280
Mechanior
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
no niewiem ---ale głowe daje że niesteruje 6 cyl jak piszą wyżej --jęśli jest tam jakiś czujnik to napewno prędkości obrotowej silnika lub pracy silnika ale niebęde sie wymądrzał bo elektronika to niemoja działka bynajmiej nie tu szukają chłopaki przyczyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 15:49, 05 Lut 2008 |
|
|
Gość
|
|
|
kołki masz do obrotomierza
|
|
Śro 13:32, 04 Lut 2009 |
|
|
edek
Mechanior
Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Radek3939 dzięki za odpowiedź w to mogę uwierzyć .Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:25, 06 Lut 2009 |
|
|
Gość
|
|
|
skoro te kołki są od obrotomierza, to przyczyna na pewno leży w innym miejscu.
Ja bym szukał przyczyny w ciśnieniu doładowania silnika. Czy silnik jest sterowany kompem? jeśli tak, to może turbina słabo pompuje, albo gdzieś jest nieszczelność.
Dodam, że takie same objawy są w silnikach VW, to tylko początek problemów, większych lub mniejszych. W wiekszości jednak turbinka była w najlepszych przypadkach do czyszczenia.
|
|
Nie 22:59, 15 Lut 2009 |
|
|
|