Autor |
Wiadomość |
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
Passat b3 tylna piasta |
|
Jakim momentem powinno sie dokrecić piaste tylnego koła w passacie b3 1.9d?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 17:34, 21 Sty 2011 |
|
|
|
|
sharkys
Mechanior
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła (wielkopolskie)
|
|
|
|
jak dobrze pamietam to tam sa lozyska stozkowe, wiec trzeba wyregulowac luz i zabezpieczyc zawleczka, nie wolno dokrecac na sile(pale)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 22:09, 21 Sty 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No ale np w eskorcie masz też stożkowe i dociskasz na przysłowiową pałę.
Generalnie nie pamiętam jak jest w pasacie ale zasada jest prosta: jeżeli czop jest stożkiem to musisz dokręcić kluczem rozsądną siłą, odpuścić i wyregulować sprawdzając czy nie ma luzu, kręcisz kołem czy nie za ciasno chodzi.
Jeżeli nie ma stożka, gwint dochodzi do rantu i nakretka jest samokontrująca to dokręcasz mocno i już.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:05, 22 Sty 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | jak dobrze pamiętam to tam są łożyska stożkowe, wiec trzeba wyregulować luz i zabezpieczyć zawleczka, nie wolno dokręcać na sile(pale) |
Zrób tak jak tu masz opisane i będzie dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Sob 0:44, 22 Sty 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Jak mam rozumieć wyregulować luz. Czy ma go nie być w ogóle czy "wyczuwalny" ma być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:02, 25 Sty 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | Jak mam rozumieć wyregulować luz. Czy ma go nie być w ogóle czy "wyczuwalny" ma być? |
Może go nie być wcale,tak lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 20:20, 25 Sty 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Ale łożysko nie może chodzić za ciasno, nie możesz wyczuwać takiego jak by przeskakiwania łożyska, koło ma kręcić się swobodnie lecz nie za lekko. Nie za mocno bo zagrzejesz, nie za słabo bo zgubisz koło.
Masz zawleczkę czy normalną śrubę samokątrującą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:05, 25 Sty 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Jest zawleszka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:48, 25 Sty 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
No to reguluj luz, dasz radę, to proste.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 1:24, 30 Sty 2011 |
|
|
mario23
Super Spec
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląskie Cz-wa Płeć:
|
|
|
|
Wiem że to dosyć proste. Już wszystko poskładane i chodzi elegancko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:00, 30 Sty 2011 |
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
zamykam;)
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 11:57, 30 Sty 2011 |
|
|
|