witam po dłuższej przerwie..
mam dziwny problem i to jeszcze przy swoim aucie... kurna
auto nie równo pracuje tzn. na wolnych obrotach czuc takie jakby wypadanie zapłonu...
ale odziwo na wskazaniu rmp są równe. a silnik sie tak jakby lekko telepał. jak sie siedzi w srodku to jest czuc ze slinik ma moze nie telepawki jak by nie palił na jeden gar ale lekkie wibracje nierownomierne jakby nieraz wypadał zapłon... najprosciej mowiąc jak by zapłon był za bardzo opuziony lub wyprzedony
...
sprawdziłem kąt wyprzedzenia na lampie strob. wynosi 30stopni ..
chciałem go zmiejszyc ale odziwo nic sie nie zmienia gdy krece aparatem...
jest tak ze krece powoli obojetnie czy wyprzedzam czy opózniam silnik nie reaguje!!! masakra
zaczyna reagowac dopiero gdy przekrece o jakies około1/5 obr ale w taki sposob ze gasnie i wyzuca wtedy bład hala poza zakresem wartosci. wiec obstawiłem ze czujnik halla dobry
i o co chodzi?
jak i sie reguluje wyprzedzenie? jest aparat wiec zakładam ze to mozliwe...
kable swiece kopólka cewka zmienione... pompa paliwa tez
uszczelka pod głowica tez
vw das auto...
a druga sprawa trafiony jest przepływomierz ale to chyba nie ma znaczenia do gazu którey jest hamski najprostszy na mikserze,,,,
i jeszcze jedno pytanie jakie powinno byc cisnienie w układzie chłodzenia?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wasylek dnia Pią 22:15, 10 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach