Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
PILNE POMOCY!!!

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
PILNE POMOCY!!!
Autor Wiadomość
piszczyk17
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post PILNE POMOCY!!!
PANOWIE PILNA SPRAWA OPEL ASTRA 1.6 16V WYMIENIŁEM DWA ZAWORY WYDECHOWE BO BYŁY WYPALONE I USZCZELKE POD GŁOWICĄ I TERAZ PALIWO MI WALI NA KOLEKTOR WYDECHOWY NAWET JAK KRĘCE SILNIKIEM REKOMA NA SUCHO TO LECI PALIWO DO WYDECHOWEGO

CO JEST !!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:20, 30 Paź 2014 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak może lecieć paliwo kręcąc rekom jak pompa jest zasilana po stacyjce.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:54, 31 Paź 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
napewno to jest benzyna bo coś tu nie gra... Odpaliłeś go w ogole? on ma tam na szynie zawór podcisnieniowy do regulowania cisnienia na szynie? Zobacz czy gruszka nie zbutwiała i paliwo pod pełnym ciśnieniem nie wali prosto do kolektora ssącego.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:58, 31 Paź 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Albo sterownik się zawiesił albo poszły wtryski i są zawsze otwarte i wtedy paliwo może się dostawać do cylindra a z cylindra jest wyrzucane do wydechu.A z listwy nigdy się nie dostanie do kolektora ssącego,bo jak,w jaki sposób,musi przejść przez wtryski.To się dzieje po włączeniu stacyjki.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 23:46, 31 Paź 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman59 napisał:
Albo sterownik się zawiesił albo poszły wtryski i są zawsze otwarte i wtedy paliwo może się dostawać do cylindra a z cylindra jest wyrzucane do wydechu.A z listwy nigdy się nie dostanie do kolektora ssącego,bo jak,w jaki sposób,musi przejść przez wtryski.To się dzieje po włączeniu stacyjki.



przerabiałem w lagunie 1 ze regulator cisnienia na listwie był podcisnieniowy i zerwała sie membrana w gruszce, całe paliwo pchało w dolot


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:13, 01 Lis 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin