Autor |
Wiadomość |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
pompa bosch Vw Polo 1.4d. 91r |
|
Panowie macie może schemat pompy do tego silnika? Chodzi mi konkretnie o regulacje dawki itd. Problem w tym ze niby po regeneracji, czyszczeniu itd. Załozona na znaki a furak nie odpalał. Kopnąłem ja do przodu i odpala od strzała, ale na zimnym trzeba trzymac gaz bo obr spadają i gaśnie. A tak moc ma i nawet za bardzo nie kopci. Silnik też już nie pierwszej młodości. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 2:14, 05 Kwi 2012 |
|
 |
|
 |
Roman59
ADMIN

Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Na ssaniu też gaśnie? początek wtrysku ustawić i możesz wkręcić śrubkę w pokrywie pompy od strony przewodów wysokiego ciśnienia ona ma założoną blokadę klucz trzynastka i śrubokręt i dosłownie nie całe pół obrotu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 8:50, 05 Kwi 2012 |
|
 |
Doktor
FACHMAN

Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Sorry że tak długo ale sie nie wyrabiam, nie dosc ze linka od ssana urwana to padł chyba korektor kąta wtrysku bo jak go recznie przestawie to jest tak samo. Także nie ma sensu narazie kombinować z pompą. Posunalem ja jeszcze do przodu, pali ładnie ale tylko z gazem w podłodze, trzeba go potrzymac na obrotach i po 15 sekundach juz sam sie trzyma, tylko klepie strasznie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 0:14, 11 Kwi 2012 |
|
 |
|