Autor |
Wiadomość |
Zipero
Starszy młotkowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Problem z hamulcami golf III czy to serwo?? |
|
Witam mam taki problem z golfikiem III 1.6 94r bez abs. problem tkwi w tym iz pedal hamulca jest malo skuteczny na odpalonym silniku wpada prawie ze do podłog,i zachowuje sie tak jak by był zapowietrzony oczywiscie odpowietrzanie nic nie dało, a co dzwine gdy odłacze serwo na odpalonym silniku i nacisne hamulec pedał jest taki jak powinien ,czyli twardy i nie wpada do podlogi , co to za przyczna moze byc??czy to serwo?? dodam ze klocki nowe szczeki nowe i co załwarzylem, wydaje mi sie ,ze pompa hamulcowa sie troszke poci trudno to teraz stwierdzic bo niezle tam zalałem plynem:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 17:51, 16 Lut 2011 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Poczekaj jak się to wszystko podociera,bo założyłeś na stare tarcze i bębny.Zawsze po założeniu nowych klocków pedał nie jest taki jak przed,chyba że idą nowe klocki i tarcze.I po założeniu tylnych szczęk bębnów przed regulacją linek trzeba było najpierw wyregulować luz między szczękami a bębnem.A jak przez otwór śruby wkładasz szpikulec zahaczając o otwór mechanizmu regulacyjnego pociągając w duł i próbujesz czy się obraca i jak ciasno czy lekko ciasno luzujesz lekko podciągasz i dopiero wtedy regulujesz linki ręcznego.To także stosujesz do ściągania bębnów jak ci nie chcą zejść bo szczęki ci się zejdą i nie trzymają za rand na bębnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Czw 10:25, 17 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Śro 18:17, 16 Lut 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
A jak wciśniesz pedał to Ci po czasie opada?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 20:53, 16 Lut 2011 |
|
|
Zipero
Starszy młotkowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Mysle ze problem rozwiazany tylnie szczeki wyregulowałem na tym smisznym wodziku i pedal jest w miare ale to nie zmienia faktu ze pedal po malu mi opadał..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 21:26, 17 Lut 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Regulacja jest dobra,gdzieś widziałem to na necie jak znajdę to wstawię linka.
Jest;
Regulacja hamulca ręcznego Golf 3
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Czw 22:28, 17 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Czw 22:07, 17 Lut 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Jak pedał opada to przepuszczają Ci gumki w pompce, koszt gumek to 15zł, wymiana też prosta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:44, 18 Lut 2011 |
|
|
Zipero
Starszy młotkowy
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
zrobiłem tak ja własnie w tym linku i hamulec jest ,wrocilo wszystko do normy;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:47, 20 Lut 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|