Autor |
Wiadomość |
Gość
|
problem z ogrzewaniem w volkswagen vento |
|
mam problem niedawno wymieniałem papę wody i od tamtej pory nie działa mi ogrzewanie gdy samochód stoi leci zimne powietrze nawet gdy silnik ma temperaturę 90stopni ale gdy nacisnę gaz i przytrzymam leci cieple gdy tylko spadnie z obrotów znów leci zimne, nie wiem gdzie jest problem
|
|
Sob 19:53, 02 Sty 2010 |
|
|
|
|
Gość
|
|
|
Prawdopodobnie zapowietrzona nagrzewnica. Sprawdź czy ciepłe są węże do niej dochodzące od strony komory silnika.
|
|
Sob 21:12, 02 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Jaki silnik i zobacz czy tak samo założyłeś pasek,wirniki przy pompie były takiej samej wielkości?To jest źle że nie podajesz jaki silnik.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Nie 0:57, 03 Sty 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
silnik to 1,8. a pompę zakładał mi mechanik więc nie wiem
|
|
Nie 13:55, 03 Sty 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
na rozgrzanym silniku zdjąłem przewód z nagrzewnicy najpierw jeden później drugi i z nich poleciały malutkie ilości wody zero ciśnienia, wentylator normalnie się załącza
|
|
Nie 15:06, 03 Sty 2010 |
|
|
leszek280
Mechanior
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: lubuskie Płeć:
|
|
|
|
sprawdz czy przelew jest drożny bo powinien sie sam odpowietrzyć na trasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 19:43, 03 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | na rozgrzanym silniku zdjąłem przewód z nagrzewnicy najpierw jeden później drugi i z nich poleciały malutkie ilości wody zero ciśnienia, wentylator normalnie się załącza |
Na zapalonym silniku powinno ci wywalać płyn.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 20:53, 03 Sty 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Na zapalonym silniku nie wywala płynu, co to może być ja już nie mam pojęcia czy moze to wina termostatu.
|
|
Nie 21:58, 03 Sty 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Przelew jest drożny, na co jeszcze można zwrócić uwagę.
|
|
Nie 22:14, 03 Sty 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
skoro wentylator sie włącza to termostat jest ok nalej wody do pełna zbiorniczka i troche go pogazuj lub pojezdzij na wyrzszych obrotach jest poprostu zapowietrzony
|
|
Pon 0:19, 04 Sty 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
nalane jest do pełna i tak już jeżdżę dłuży czas i na wysokich obrotach jest ok leci ciepłe a jak tylko spadną leci zimne a płyn jest cały czas do pełna, więc już nie wiem
|
|
Pon 0:30, 04 Sty 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Przede wszystkim jak odkręcisz zbiornik wyrównawczy to czy z cienkiego wężyka przelewowego leci do zbiornika płyn. Jeśli tak to dobrze. Potem odkręć któryś przewód od nagrzewnicy w komorze silnikowej i wlej do niego płyn przy pomocy lejka. Następnie ten przewód przykręć, rozgrzej silnik do włączenie wentylatora i uzupełnij płyn w zbiorniku wyrównawczym.
|
|
Pon 13:07, 04 Sty 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
Problem rozwiązany, okazało się ze był odwrotnie założony pasek na pompie po przełożeniu wróciło ogrzewanie. pozdrawiam
|
|
Pon 13:51, 04 Sty 2010 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
| | Problem rozwiązany, okazało się ze był odwrotnie założony pasek na pompie po przełożeniu wróciło ogrzewanie. pozdrawiam |
A pisałem ci w poście wyżej jak jest założony pasek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:22, 04 Sty 2010 |
|
|
Gość
|
|
|
roman59: wiem dziękuje zasugerowałem się Twoją podpowiedzią jeszcze raz wielkie dzięki
|
|
Wto 2:31, 05 Sty 2010 |
|
|
|