Autor |
Wiadomość |
midleton64
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
Problem z silnikiem renault kangoo 1,5 dci |
|
po uruchomieniu silnika (z odpaleniem zadnych problemow) włącza sie taki chałas jakby wlaczał sie wentylator tylko ze chalas dochodzi z wnetrza kabiny jakby gdzies spod radia. Po przejechaniu 2 lub 3 kilometrow jak silnik sie nagrzeje chalas znika. Mieszkam na poludniu Irlandii wiec nie ma tu mrozow minimum +2 stopne. tematem jest Renault kangoo 1,5 dci z 2006 roku.
I jeszcze jedno jakby z alternatora dochodza ostre gwizdy podczas jazdy czy to moga byc lozyska w alternatorze czy moze cos innego. Z gory dziekuje za pomoc tutejsi mechanicy sa do bani.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:46, 18 Lut 2011 |
|
|
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Zdejmij pasek od altka, chwyć za rolkę i sprawdź czy nie ma luzów. Co do tych hałasów to pojęcia nie mam, ciężko to będzie zdiagnozować na odległość.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 23:49, 18 Lut 2011 |
|
|
midleton64
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Sciagnolem pasek i zadnych luzow nie stwierdzilem (wyraznych luzow) ani na alternatorze ani na pompie ani na napinaczu. Następnie uruchomiłem silnik i nic zadnych gwizdów świzdow, po nałozeniu paska wszystko po staremu czyli gwiżdze jak cholera i im wieksze obroty tym głośniej. Czy mimo braku luzów mogą byc to łożyska na altku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 18:29, 23 Lut 2011 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Sprawdź koło pasowe wału czy się nie odwarstwiło (odeszło)od gumy puszcza ta cześć koła co chodzi mikro pasek,ale jeszcze posprawdzaj koła poprzez obrócenie nimi czy nie słychać takiego hurgotania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 19:04, 23 Lut 2011 |
|
|
midleton64
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
|
|
|
Mechanik posprawdzał na stetoskop i okazalo sie ze to kolko napinacza tak chalasuje, po wymianie chalasy ucichly. A musze powiedziec ze kolo napinacza wcale nie mialo luzow w kazdym badz razie wyczuwalnych luzow.
Natomiast ta druga sprawa z tym buczeniem dopoki sie silnik troszke nie rozgrzeje nadal otwarta, nikt nie wie co to moze byc. Jezeli sie czegos dowiem napewno napisze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 18:58, 13 Mar 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|