Autor |
Wiadomość |
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
Problem ze wspomaganiem Cmax |
|
Auto jak w temacie Ford Cmax, diesel 2002 rok
Normalnie podczas jazdy po mieście wszystko gra jak w nowym aucie, jak jedzie się parę setek metrów po prostej drodze do kierownica się tak jakby usztywnia ale tylko jak chce się skrecić w lewo, w prawo jest ok, trzeba użyć więcej siły i dalej już kierownica kręci się normalnie... Co to może być?
Dodam że błędów żadnych nie ma, płyn w wspomaganiu jest.
Ford tam sobie to tak głupio wymyślił że jest taka jak by pompa elektroniczna z dozownikiem płynu i od tego urządzenia idą węże do maglownicy, a przy maglownicy jest tak jakby czujnik skrętu... Nigdy się nie spotkałem z takim patentem, nie wiem jak to ugryźć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 18:56, 13 Gru 2011 |
|
|
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
To nie ma żadnej nowości już wszyscy prawie stosują jest tylko zamontowany czujnik skrętu w kolumnie i tak właśnie działa.W Fordzie C-Max jest to urządzenie zamontowane z prawej strony z przodu,prawie pod przednią lampą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Wto 21:33, 13 Gru 2011 |
|
|
student
FACHMAN
Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
|
|
|
Dokładnie tak. Ale co może powodować taki problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Czw 22:10, 15 Gru 2011 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|