Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
regulator sily hamowania

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
regulator sily hamowania
Autor Wiadomość
Gość







Post regulator sily hamowania
witam!
otóż potrzebuje informacji na teamat zasady działania regulatora/korektora siły hamowania w GOLFIE albo też skodzie felicii(chyba w obu modelach są te same) chodzi mi mianowicie aby ktoś napisał mi jak to wszystko działa dosyć szczegółowo, jeżeli nie wiecie jak to jest w tych szczególnych modelach to proszę ogólnie z góry thnx i czekam
Sob 19:03, 07 Mar 2009
Gość







Post
Korektor siły hamowania

Korektor siły hamowania jest umieszczony miedzy pompą hamulcową, a cylinderkami tylnych hamulców i ma za zadanie nie dopuscic do blokowania tylnych kół podczas gwałtownego hamowania. Działanie korektora zależy bezpośrednio od obciążenia tylnej osi. Korektor hamowania to specyficzy zawór zmniejszajacy ciśnienie płynu w tylnych cylinderkach w zalezności od uchylenia tłoczka korektora na które wpływa obciążenie tylnej osi oraz cisnienie płynu hamulcowego wytworzone przez pompę w trakcie hamowania.

Im więcej podczas hamowania wysunie się tłoczek korektora tym mniejsze cisnienie dociera do cylinderków.

W trakcie hamowania płyn hamulcowy próbuje wypchnąć tłoczek korektora jak najdalej i podniść dzwignie która jest połączona przez sprężyne z tylną belką, Jeśli tył samochodu jest niedociążony to podczas hamowania nienaciągnieta sprężyna pozwala na większe wysunięcie tłoczka korektora, a co za tym idzie zmniejszenie ciśnienia na wyjściu korektora. Im bardziej jest obciążony tył samochodu tym większa sila działa na dzwignie / tłoczek korektora co powoduje jego ograniczony skok i większe ciśnienie podawane na tylne cylinderki.


pozdrawiam titekR1,prosze o pochwałe.
Sob 21:20, 07 Mar 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witam.
Titek:)To co napisałeś pochodzi z tej stronki ( [link widoczny dla zalogowanych] ) Jeżeli cos kopiujsz z innych stron to podaj zródło.
Do autora tematu:5 minutek szukania w google i wiesz wszystko co chcesz.Najpierw poszukajcie (w szukajce na forum,lub google)A dopiero potem pytajcie...Na serio duzo można znalezć.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:30, 07 Mar 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Tarantula ok szukałem ale same sklepy i fora a nie mogę znaleźć zasady jego działania proszę o linki
Nie 11:32, 08 Mar 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj ciekawostka: [link widoczny dla zalogowanych]
''Schemat'': [link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:51, 08 Mar 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin