Autor |
Wiadomość |
adagor28
Starszy młotkowy
Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
|
Rozrząd punto 1.2 16 zaworowy |
|
Witam, trafił mi się punto 1.2 16 zaworowy z rozregulowanym rozrządem, gościu próbował sam zmienić pasek rozrządu nie zastosował żadnych blokad po prostu sobie założył i auto już mu nie odpaliło brak kompresji, sprawdziłem czy nic przy okazji nie uszkodził, ale wszystko jest ok. mam problem z ustawieniem dołu względem góry, założyłem blokady u góry także uważam że góra jest ok, teraz chodzi mi o dół dwa pierwsze tłoki maja się mijać ale pierwszy ma iść w dół czy do góry bo to ma znaczenie względem jeszcze czujnika walu. Nie było by problemów żeby były jakieś znaki oprócz znaku w skrzyni biegów nic więcej nie ma obejżałem dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Pią 7:33, 20 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 7:30, 20 Mar 2015 |
|
|
|
|
Kełysz
ADMIN
Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 60 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bolesławiec Płeć:
|
|
|
|
jak ma znak w skrzyni to w czym problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 9:22, 20 Mar 2015 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Włożyć blokady wałków rozrządu i tłoki 1 i 2 cylindra powinny być na jednej wysokości jest do tego przyrząd.Jak masz suwmiarkę z głębokościomierzem to też wymierzyśz. Silnikiem kręć w prawo.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Pią 10:20, 20 Mar 2015 |
|
|
adagor28
Starszy młotkowy
Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
|
|
|
No własnie i o to mi chodziło, ale mam pytanko bo krecąc w prawo tloki sie mijaja pierwszy idzie do góry a drugi idzie w dół, ale w drugim obrocie pierwszy idzie w dół a drugi idzie do gory, muszę to jakos zsynchronizować z czujnikiem wału, która pozycja tloka jest dobra? Bo w obydwoch przypadkach tłoki sie mijają, góra oczywiscie jest zablokowana i pasek zdjety.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Pią 12:00, 20 Mar 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Pią 11:37, 20 Mar 2015 |
|
|
Roman59
ADMIN
Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 226 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie Płeć:
|
|
|
|
Ustawiasz od pierwszego cylindra to tłok ma iść w górę,tylko kręć w prawo za wskazówkami zegara.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pią 12:46, 20 Mar 2015 |
|
|
adagor28
Starszy młotkowy
Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: szczecin Płeć:
|
|
|
|
Dzieki wielkie, super !! włąśnie o to mi chodziło, pozdrawiam. Ustawie i dam znać jak poszło.
Panowie rorząd ustawiony, ale dalej jest cos nie tak auto przy odpalaniu jakby łapie ale strzeli i gasnie, świece zalane mocno. podłanczam go pod kompa to tylko jeden bląd wyskakuje Consumption Meter- FAILED .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Sob 9:57, 21 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Pią 13:07, 20 Mar 2015 |
|
|
grzegorz1805
FACHMAN
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WIELKOPOLSKA Płeć:
|
|
|
|
ustaw koniec wydechu początek ssania na wałkach pierwszy i czwarty do góry górny martwy i odpalaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 0:10, 23 Mar 2015 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|